Anonym (Kanske...) skrev 2017-11-12 13:35:14 följande:
Ja jättekul! Jag tror jag kommer ha hur många gravsymptom som helst oavsett hur det går denna månad. Kan liksom inte låta bli att omedvetet känna efter i magen hela tiden och har haft spänningar runt livmodern och lätt illamående hela veckan (dvs troligtvis även innan själva äl)
Gissar att vi hade så mycket sex under en kort period att jag fått träningsvärk där nere och att den luras eller något. ^_^?
Läskigt hur mycket man känner när man VILL vara gravid. Sen att jag hade äl sekret mån-fre och inte vet när själva äl inträffade är ju lite lurigt och kommer nog bidra till extra otålighet inför bim också :o
Kroppen är synnerligen ett mysterium. ;)
Jag har skrivit upp i en app vilka symptom jag hade innan BIM när jag blev gravid senast, och även exakt vilka dagar de kom. Det mest anmärkningsvärda var nog ändå att jag fick ÄL-flytningar 6 dagar efter ÄL - alltså när ägget borde ha fäst. Ska bli spännande att jämföra med det. I övrigt hade jag knappt några graviditetssymptom under hela graviditeten och mådde oförskämt bra från början till slut. :)