• Sommaren12

Följas åt till ett plus!

Minipeach: så strongt av dig att hålla dig ifrån att testa. Jag har så himla svårt för att låta bli! Spännande nu, hoppas verkligen din kurva tyder på graviditet. :) lotionflytningar var ett kul ord haha, brukar du få det innan mens menar du? Är en bra beskrivning på den typ av flytningar jag hade innan mensen nu, men jag brukar inte ha så mycket flytningar då så jag tog det som gravidtecken haha. Blir så trött på mig själv! Man borde ju ha lärt sig att man kan få alla möjliga tecken som inte betyder nånting eg men nejdå analysera mera! Roliga är att den gången jag var gravid så kände jag inte av nånting alls öht. ???? Så blev chockad av plusset.

Hur länge tänker du vänta med att testa? Jag är nyfiken haha! Nu är ju tråkigaste tiden i cykeln för mig så får gotta mig i andras istället. :D

• Sommaren12
    minipeach86 skrev 2018-02-08 08:57:47 följande:

Ååååååh jag testade nu på morgonen och för första gången var mannen med, jag satt och var nervös och han stod och vakade över testet och plötsligt visade det att jag är GRAVID! Kan inte förstå det, det känns så ofattbart! 

Tempen hade hoppat upp 0,2 grader igen imorse så tog det som ett positivt tecken att hoppet lever... och sedan tog vi testet. Vi skrattade, grät och skakade och min man började hacka tänder hahaha vi är så överlyckliga och chockade =) 

Ber och hoppas bara att det lilla fröet får stanna hos oss nu! 

Lillmysan, jag hade BIM igår! =)

Migas, då tycker jag du ska försöka hålla ut över helgen och kanske ta ett test i början på nästa vecka OM du orkar och klarar att vänta =) bara för att öka chanserna till att testet hinner visa rätt, om det tagit sig nåt =) När tror du att du hade ÄL eller har du ingen aning?

Sommaren12 jag blir inte klok på flytningar hit och dit haha, har precis som du också tolkat "aha! det här betyder nog si och så" innan, men insett att det verkar som att vi alla får lite olika flytningar då och då och att det varken behöver betyda det ena eller andra... förutom ÄL-flytningar då som brukar va ganska tydliga =) 

JAAAAA! Scooore!! Så fantastiskt kul! :) Håller nu alla tummar och tår för att ert frö stannar. :) Minns att jag å sambon med började skaka av chocken haha. Åh så glad jag blir för dig. Nu får ni fira på nåt mysigt sätt! :)
  • Sommaren12
    Anonym (Em30) skrev 2018-02-09 13:01:27 följande:

Jag har BIM idag men har testat neg. Hade en brunaktig flytning igår men ingen mensvärk som jag brukar ha. Haft ont i brösten i två veckor vilket jag aldrig har annars och har haft molvälrk sista 10 dagarna och andra symtom. Väntar med spänning till imorgon då jag ska testa igen om inte mensen dyker upp. Peppar peppar! Någon som plussat efter BIM? Hade ni nidblödning runt BIM?

Förra graviditeten fick jag tvärblankt test på bim-2. På bim fick jag en väldigt liten nidblödning, bara ett par droppar blod. Testade igen på bim+1 och plussade då.

Håller tummarna för dig!
  • Sommaren12
    Koke skrev 2018-02-09 17:07:38 följande:

Vågar man tror på en graviditet?

Fick detta resultat i dag. Två dagar kvar till BIM. Lätt illamående och jätteömma bröst.

Solklart plus! Grattis!! :)
  • Sommaren12
    Anonym (Längtan) skrev 2018-02-10 17:03:31 följande:

Vågar inte ta in graviditet trots det där testet jag postade i tråden här samt två till svaga av annat märke. Ska kanske vänta i någon dag och ta digitalt haha är på bim-3 idag

Förstår nervositeten men alltså du är solklart gravid, tar du ett digitalt nu får du def gravid. :) GRATTIS!
  • Sommaren12
    saijda skrev 2018-02-10 16:56:35 följande:

BIM igår och fortfarande ingen mens i sikte. Samma symtom som förra gången jag plussade. Är riktigt nervös! :0

Har tester hemma men inte vågat ännu.. :(

Oj va spännande! :) när tänker du testa?
  • Sommaren12
    Anonym (Längtan) skrev 2018-02-11 06:20:24 följande:

Ja alltså nojar för igår morgon fick jag detta på Apotekets egna test. Svagt men ngt är det ju? Taget med morgonurin bim-3. Tidigare tester har för mig varit helt blanka förut så... tog inget test denna morgon... bim-2. Kanske ska ta ett imorgon bitti??

Du ÄR gravid. Soklart haha! Stort grattis! :)
  • Sommaren12
    Anonym (Längtan) skrev 2018-02-11 09:59:32 följande:

Tack!! Tog ett till nu och NU har det sjunkit in!! Sjukt!!

Fantastiskt! Grattis igen! :)
  • Sommaren12
    Femblirsex14 skrev 2018-02-11 09:52:40 följande:

M

Morgonens test blev såhär! Idag ser man väl ganska säkert att det är ngt?

Absolut! Jag säger grattis! :)
Svar på tråden Följas åt till ett plus!