• Saima17

Följas åt till ett plus!

ankmamma skrev 2017-12-27 09:01:43 följande:

Ja verkligen!! :) spännande :D

Jag går och väntar på BIM som är 1/1.. åh vad jag är nervös.. försöker intala mig själv att inte ha för stora förhoppningar x)

Hm äl testet var neg nu mitt i dagen.. Ska ta nytt imorron bitti för å se. Hoppas sååå att d e snart..

Oj spännande.. Ja borde ha mens först 11/1..suck länge dit. Känns som hela den månadens cykel e upp å ner
  • Saima17
    ankmamma skrev 2017-12-27 16:29:08 följande:

Jaa jag hatar denna väntan... men bara fem dagar för min del:) så kändes det för mig i November.. men December har varit som vanligt :)

Ja samma här. Bara ja sku få reda på äl nu att man vet att d lönat sj att vi legat i tid.. Men men..
  • Saima17
    ankmamma skrev 2017-12-27 19:32:36 följande:

Jaa precis! Hoppas det ger utslag imorgon!!:)

Jaaaa verkligen. Då kommer ja hoppa högt, haha
  • Saima17
    ankmamma skrev 2017-12-27 22:39:50 följande:

Det förstår jag!! När har du BIM?:)

11/1... Idag fick ja blinkade gubbe jeeeei.. Hoppas på fast imorron då. Har sånt mega tryckt i mitten av livmoder å mot vänster äggstock. Suck. Nåja jobb idag. Hoppas man har nå roligt å berätta åt sambon snart.
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2017-12-28 08:16:11 följande:

Hej hopp! Här har det blivit kattskit av hela julledigheten hela familjen har influensan, mannen tror han har lunginflammation. Vi åker hem från stugan idag för att kurera oss... blir nog ingen bebisverkstad för oss denna månad.. blir så ledsen! Tänkte ta ÄL test när jag kommer hem.. borde ha ÄL 1/1 så än finns det väl lite hopp om vi kan få till det i helgen!

Men åh nej!! Ja ha å lega sen vecka före jul :-/ e int bra än. Men d stoppa int oss.. Hoppas på att ha äl imorron.. Gick blinkande gubbe idag på CB ältest. Vi fick till d 24e, 25e,26 & 27 så hoppas nu att vi har nån chans.. Sambon kommer hem 4.1 å bim 11/1..han har födelsedag 15/1 så kan bli en jättebra födelsedagspresent åt han. hoppas så. Då vet ja precis va han ska få förutom den planerade presenten :)

Hoppas sååå att ni har orka att få till d snart <3
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2017-12-28 18:08:46 följande:

Å vad jobbigt att det håller i sig sååå länge! Hoppas du får vara helt frisk snart!

Ja vi får se hur det går för oss denna månad. Barnen ligger i feber och gubben med men han har sagt att han ställer upp. Tog ett ÄL test och inget än så jag hoppas att vi kan få till det något runt ÄL och hoppas att det kan räcka <3

Åh nej. Jobbit. Ja ja hoppas d tar sj för oss alla. hoppas på bra slut å en bra början m feta + för oss <3
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2017-12-28 21:40:08 följande:

Grattis alla ni som fått era efterlängtade plus! :)

Här har det blivit dags att börja ältesta, negativt idag och gissar på glad gubbe antingen lördag eller söndag. Ska va nykter nyår bara för att göra allt i min makt för att öka chanserna! En knodd som blev till på nyår kan ju va kul! :)

Blinkande gubbe här idag igen. Igår å idag. Tur att vi fick till d så sent som i onsdags.. Finns ännu hopp blir ensam nykter nyår här för mj. Sambon på jobb å alla andra har planer. Så får sitt hemma me hunden lite trist dock.. Första året ensam på nya stället å i huset :-/
  • Saima17
    ankmamma skrev 2017-12-29 09:35:47 följande:

Ja det gör det :D kul!!

Jag känner att jag gärna hade suttit ensam hemma med vovvarna på nyår i år, har ingen lust att åka iväg på nån middag:) haha, men jag hinner nog ändra mig:)

Jaa.. Å ja Sku gärna ha gjort någge.. Känns så där å sitt ensam hemma faktiskt :/ men får tänka att då e man nykter för ev bebis skull iaf.. jodå fest feeling kommer no
  • Saima17
    ankmamma skrev 2017-12-29 17:20:10 följande:

Jag förstår det... du hade kunnat ta min plats ;) haha! ja precis :) jag ska i alla fall vara nykter :) borde kanske kunna ta ett test på nyårsafton, har BIM 1/1 men är endast äl+7 på söndag så det kanske är lite tidigt :)

Haha.. Ja nykter blir ja å.. Köpte godis å chips ja har bim där runt 11-12/1. Ja vill så ha 4.1 nu.. Så sambon kommer hem.
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2017-12-29 19:04:18 följande:

Ja massa pluss åt oss alla!!!

Jaaaa.. Blinkande gubbe idag igen.. Hoppas på imorron. Känns så konstigt å otroligt långt borta att d sku kunna bli nå när vi låg senast i onsdags.. Men dom ska väl överleva ett tag dom rackarna..
Svar på tråden Följas åt till ett plus!