• Saima17

Följas åt till ett plus!

ankmamma skrev 2017-12-15 14:40:47 följande:

Nu läste jag ditt senare... va typiskt.. men hoppas som sagt att ni hinner få till det och att du har äl när han är hemma denna gång!! ;)

Han e på jobb men ja får va me han på jobbet haha :)
  • Saima17
    ankmamma skrev 2017-12-15 18:05:13 följande:

Haha men härligt :D lycka till!! ;)

Men visst blir å köra hårt barra
  • Saima17
    ankmamma skrev 2017-12-16 09:31:33 följande:

perfekt! ;)

En annan går och väntar på en glad gubbe på äl-testerna men ingenting än... åh vad jag hoppas att det blir snart!

Ja väntar på mens. Å sen glada gubbar haha.. Va å köpte förlovningsring åt mi kar idag... Ikväll smäller d
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2017-12-16 11:00:38 följande:

Åh va kul med förlovning :) Har inte mensen kommit än alltså? Undrar vad som händer där eg? Brukar den va så seg att komma igång?

Japp :) ingen mens ännu. Verkligen int seg brukar den va. Mörka flytningar en da å nästa e allt igång.
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2017-12-16 13:37:32 följande:

Så lustigt! Jag hade tagit ett tidigt test.

Ja ha lite ställt in mj på mens för d ha som kommi lite mörka flytningar till å från.. Men ska se på tisda om inget hänt så.. Då :) ha lämna bebis bubblan lite just nu.. Är nyfölovad.. På väg på 3 rätters middag på tumis me min fästman
  • Saima17
    ankmamma skrev 2017-12-17 12:21:58 följande:

Ååååh va roligt :D grattis!!! Vi förlovade oss i somras när vi fiskade kräftor efter fyra år tillsammans ;) Det är en speciell känsla att ha en ring på fingret faktiskt :D

Tack vi e på väg och titta å köpa ringar nu :) ja ja ha no int riktit fatta d än.. Imorron på min dimensionsdag ska våra familjer då veta iom att vi int firar me min sambos familj. Å min mamma e här och hälsar på så hon får å veta då :) vi ha varit 1år å 3 månader, kanske tidigt men ja vet att d e rätt pga att han jobbar borta å då inser man hur mkt nån betyder
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2017-12-17 14:20:52 följande:

Mysigt! :) vi hade knappt varit tillsammans i ett år när vi förlovade oss. Har varit förlovade i 13 år nu så visst kan det kännas rätt tidigt. :) Väntar dock på att vi ska ta tag i det här med bröllop också. Haha :)

Ja men visst e d så d enda sambon tyckt va att: int måst vi väl gift oss inom 1 år?

Haha.. Idag kom mensen.. Med besked!!!! Då behöver ja int fundera på d nå mer.. Nu kör vi julen i myshetens tecken
  • Saima17
    ankmamma skrev 2017-12-17 18:58:23 följande:

Man känner när det är rätt!! :) har vart säker sedan dag 1 och aldrig tvekat på min sambo. och i vårt fall så är det han som har drivit på barngrejen och tålmodigt väntat på att jag ska bli redo:) men nu när jag bestämt mig så kan jag inte tänka på något annat.. hoppas verkligen att det går vägen snart!!:)

ja när man är ifrån varann inser man värdet av varann!!

Precis! Ja ha vela haft barn sen ja va typ 23.. Men ha int träffat rätt.. Men nu e d å min sambo som e riktigt på me bebis.. Så känns bra att förlova sj å va i den bubblan en stund så kanske man lycka lämna bebis åt sidan en sekund eller 2 så att d sku ta sj.. ha gått å små kika på ringarna i asken hela kvällen.. E så spänd för imorron. håller tummar för oss båda att vi får stora feta plus snart!!
  • Saima17
    ankmamma skrev 2017-12-18 06:57:04 följande:

Va kul!! vilken lycka :D

och idag blinkar gubben på äl-testet yeeey!!! :D

Tack :)

Yeeey.. Dags å starta bebisverkstan då här är det nigrafallet i hoppeligen bara 2 dar till nu

ha åki på en riktig förkylning så man har int direkt nå myslust överlag heller
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2017-12-18 07:50:04 följande:

BIM imorgon negativt test igår nu väntar jag in mensen och nya tag...

Grattis till er som plussat så roligt att se!!

Å nej va tråkigt. Ja fick mitt niagrafall igår jag.. Hoppas d e över imorron som vanligt så vi får mysa mkt under jul ska berätta om förlovningen åt våra föräldrar ikväll på min examensdag.. E såååå nervös
Svar på tråden Följas åt till ett plus!