Följas åt till ett plus!
Nu läste jag ditt senare... va typiskt.. men hoppas som sagt att ni hinner få till det och att du har äl när han är hemma denna gång!! ;)
Nu läste jag ditt senare... va typiskt.. men hoppas som sagt att ni hinner få till det och att du har äl när han är hemma denna gång!! ;)
Haha men härligt :D lycka till!! ;)
perfekt! ;)
En annan går och väntar på en glad gubbe på äl-testerna men ingenting än... åh vad jag hoppas att det blir snart!
Åh va kul med förlovning :) Har inte mensen kommit än alltså? Undrar vad som händer där eg? Brukar den va så seg att komma igång?
Så lustigt! Jag hade tagit ett tidigt test.
Ååååh va roligt :D grattis!!! Vi förlovade oss i somras när vi fiskade kräftor efter fyra år tillsammans ;) Det är en speciell känsla att ha en ring på fingret faktiskt :D
Mysigt! :) vi hade knappt varit tillsammans i ett år när vi förlovade oss. Har varit förlovade i 13 år nu så visst kan det kännas rätt tidigt. :) Väntar dock på att vi ska ta tag i det här med bröllop också. Haha :)
Man känner när det är rätt!! :) har vart säker sedan dag 1 och aldrig tvekat på min sambo. och i vårt fall så är det han som har drivit på barngrejen och tålmodigt väntat på att jag ska bli redo:) men nu när jag bestämt mig så kan jag inte tänka på något annat.. hoppas verkligen att det går vägen snart!!:)
ja när man är ifrån varann inser man värdet av varann!!
Va kul!! vilken lycka :D
och idag blinkar gubben på äl-testet yeeey!!! :D
BIM imorgon negativt test igår nu väntar jag in mensen och nya tag...
Grattis till er som plussat så roligt att se!!