Följas åt till ett plus!
Åh tur i oturen kan man ju säga! Lycka till och kör hårt!! ;)
Blir å ligga mkt på julen nu haha hur går d för dj?
Åh tur i oturen kan man ju säga! Lycka till och kör hårt!! ;)
Ja precis :D hoppas hoppas!!
Haha ja det är bara att köra på!
Jag provar nu med CB digitala test för att hitta äl men ingen gubbe än så länge.. men jag beräknas ju inte ha äl förrän tisdag så det återstår å se hur det går! :)
Okej hjälp igen. URSÄKTA MKT INFO. Hur stor kan en nidblödning va? Trodde d va mens igår.. Klarade mig me en super tampong. Brukar måsta byta den efter nån timme och ha binda.. Så va verkligen sparsamt..Men idag å inatt ha d int kommi nåt.. Kan d va nid?
Jag tycker att det låter för mkt för att vara en nidis om du har haft en supertampong. Jag fick en nidis nu senast och då var det bara lite rosa på pappret när jag torkade mig. Alltså ingen blödning direkt utan bara lite färg.
Hmm lustigt. Hur brukar din mens va? Mycket och länge? Det känns ju väldigt tidigt att få mens en vecka efter äl faktiskt så med tanke på det skulle det ju kunna va en nid. Jag fick själv en nidblödning när jag var gravid men den kom på bim och var verkligen sparsam, bara ett par små droppar vid ett tillfälle och sen inget mer. Men kan väl va olika det också. Du får väl avvakta och se vad som händer nu helt enkelt.
Men visst hade du spottings förra vändan? Tror att det kan typ vara det?
Men kan det inte vara den som är på g nu då men att den kommer om nån dag?
Är deppig och arg idag, det gör mig inget om jag inte blir gravid den här vändan det underlättar julen och nyår! Men fan vad arg jag blir när kroppen luras så! Har massa symtom och är så förvirrad testade idag och det var tokblankt!!! Hur kan det kännas så i hela kroppen men inte vara något??? Vill bara veta!! Är jag gravid eller ej? Blir arg på min kropp som luras!!
Ursh har en riktigt dålig dag!
Ursäkta deppinlägg vill att denna dag ska vara slut...
Så konstigt! Bara och avvakta och hoppas du får ÄL när det passar som bäst och ni får mysa över julen
Okej. Enligt mig låter det lite väl mkt, men det kanske är individuellt.