• Sommaren12

Följas åt till ett plus!

MammaMia1012 skrev 2018-02-01 12:33:24 följande:
    Fy så jobbigt att må så! Hoppas innerligt att det är pga att dina hcg hormoner rusar <3

Drygt med sjukdagar, håller med!!! Fy vill inte vara sjuk mer nu!

Krya massa nu!

Kom på en sak till jag märkte innan BIM och jag fick törstattacker blev sjukt törstig emellanåt och jag ör duktig på att dricka vatten hela dagarna så brukar aldrig bli riktigt törstig.
    Mår så dåligt nu. Ligger i fosterställning å gungar å gråter typ. :O Är så tung i huvudet och får som huggande huvudvärk och även hugg i resten av kroppen. Febern har stigit lite. Har pillat i mig ett rostbröd precis nyss och mår illa igen nu. Men allt det lär väl va för att jag e sjuk.

Fick mail nu om att jag är välkommen på intervju nummer 2. :) På självaste bim. Just nu lutar jag åt att inte ta jobbet om jag blir erbjuden men det är ju smickrande att gå vidare i processen i alla fall.

Törstattacker! Ja det minns jag från när jag var gravid också. Hade cravings på mjölk bland annat och hinkade minst ett paket varje dag ett tag :D Jag måste nog sluta analysera allt jag känner nu. Jag är ju sjuk också och då är kroppen skum. 
  • Sommaren12
    Anonym (Nina) skrev 2018-02-01 14:01:03 följande:

Är också sjuk. Vaknade med värk i kroppen och huvudvärk.

Så jobbigt! Kroppen känns blytung, har precis tagit mig ur sängen, bara för att landa i soffan och bli sittande där...

Har ju en sjumånaders att ta hand om också. Som precis börjat krypa dessutom!

Känns som vi mår samma. Var uppe en sväng med resten av familjen och hjälpte till att få iväg dottern till förskolan sen tog jag ett bad och blev orkeslös så gick å la mig. Låg där till lunch, tog mig upp och pillade i mig ett rostbröd, satt bara å gungade självömkande i soffan å sen gick jag å la mig igen. Produktiv dag.. :/

Jobbigt att ta hand om barn samtidigt! :O Har din man möjlighet att va hemma och hjälpa till?
  • Sommaren12
    Let it Rain skrev 2018-02-01 22:05:35 följande:

Enligt NIPT ska vi få en liten flicka denna gång! (Har en pojke sen innan.) <3

Grattis! Så kul att ha både en pojk och flicka! :)
  • Sommaren12
    Jeex skrev 2018-02-01 18:17:33 följande:

Ja, du kan få ett positivt äl-test utan att få äl.

Suck läste om det också. Typiskt, en sak till att oroa sig för, att man kanske inte ens har äl. Kände inte den typiska älsmärtan denna gång. :(
  • Sommaren12
    kna1 skrev 2018-02-03 08:06:10 följande:

Nån som ser nått? Sjukt tidigt dock

Vet inte om mina ögon lurar mig men anar något väääldigt svagt. Ser du själv? Bilder blir ju sämre när de laddas upp här. Vilken dag är du på?
  • Sommaren12
    kna1 skrev 2018-02-03 08:57:27 följande:

Åh tänk om! Får hålla mig två dagar och kissa på stickan igen helt enkelt! Tack!

På det torkade ser man ju tydligt! :) tror med att det är något. :) håller tummarna. Hoppas ni får en trevlig middag.
  • Sommaren12

Okej. Jag spydde upp lunchen när jag tömde kattlådan hos mamma. Har varit kattvakt en vecka och inte haft problem med det förut men kändes som det STANK nu och kunde inte hålla tillbaks. Kan ju va just att det stank men en börjar ju såklart undra... Usch avskyr denna väntan och känner väl ändå innerst inne att jag inte är gravid. :( Kan det bli bim nu?! Bim-5 idag.

• Sommaren12

Välkomna Lovisaren och YaseminL! Har inga bra råd på era frågor dock men hoppas ni vill hänga här i väntan på plus.

• Sommaren12
    kna1 skrev 2018-02-04 14:04:53 följande:

Orkade inte vänta! Hade ett digitalt hemma :D

Åh grattis! :) Va härligt!

Fråga: kan man ta digitalt innan bim? Hur många dagar till bim har du?
Svar på tråden Följas åt till ett plus!