Följas åt till ett plus!
Ja kommer testa nu den här mån när han e borta över äl för att i lugn å ro se. Så oktober bebis blir d int. Ev november som tidigast
Ja kommer testa nu den här mån när han e borta över äl för att i lugn å ro se. Så oktober bebis blir d int. Ev november som tidigast
Då hoppas vi på revansch och några oktoberbebisar nudå + att du Saima17 får bra koll på monitorn denna månad så att det blir en novemberbebis sedan =)
Jag har precis satt igång fjärde cykeln i rads ägglossningsstumulering med hjälp av tabletter så nu hoppas jag på att det växer till sig något ägg denna omgång med. Nästa vecka på onsdag spolas mina äggledare och dagen därpå ska jag på VUL för att kolla äggens tillväxt. Så nu blir det först en veckas slappna av och bara ha det lugnt och skönt, inte stressa över det ena och andra tecknet. Ikväll ska jag tom ta en halv sömntablett för att få sova ut riktigt ordentligt vilket jag haft svårt med på ett tag <3
Har ni blivit friska i familjerna än då MammaMia1012 och Sommaren12? =)
Kanske du redan skrivit men när har du BIM? Har för mig att vi har väldigt lika?
När tänker du testa?
Stort grattis till er som blivit gravida!
Enligt appen förväntar jag mig mens på lördag, men det kan lika gärna bli flera dagar senare, då min mens är så oregelbunden.
Får se vad som händer.
Men det är ju så kul känns som vi lever parallella liv Hahaha
Vår yngsta blir 6år i år, äldsta blir 8år och jag ska också söka nytt jobb (ska försöka hinna i helgen) jag ska försöka söka mig tillbaka till mitt gamla jobb... vi kommer nog inte sluta med bebisverkstan.. blir det så blir det och då får jag ta det då det är på en statlig myndighet så då brukar det vara höt till tak när det kommer till att skaffa barn
Hur kommer det sig att du ska söka annat jobb?
Nu behöver jag lite hjälp tjejer!
ÄLtest var positivt igår kväll och imorse kände jag de tydliga symtomen jag får under ÄL.
Det spänner fortfarande i de regionerna men nu är testet betydligt svagare.
Vi fick till det i måndags kväll och förhoppningsvis ikväll -(optimalt hade ju varit tis o ons)
Vad tror ni om chanserna? Är det liksom "kört" redan för ev befruktning ikväll då ägget verkar ha släppt? Hur lång tid tar det för simmarna att hitta fram?
Sorry för rörigt inlägg men jag hoppas ni förstår va jag menar..
Ja det har jag hört också. Men undrar mer på hur länge det dröjer innan simmarna hittar till ägget liksom? Eller handlar det om minuter/sekunder?
Vi får hoppas att de blir nåt ikväll, maken har vart sjuk i ett par dagar...
Hejsan
Ny här och vet inte riktigt hur allt funkar.
Jag och min man försöker få en sladdis.
Jag är 38 år och har 10kg övervikt så det kanske inte blir något. Men vi tänkte iaf testa.
Jag hade ägglossning nyårshelgen och borde ha mens till helgen. Har köpt ett test ifall den inte kommer. Men är beredd på att det kan ta tid eller inte hända något alls.