Följas åt till ett plus!
Måste spy ut mig lite känslor...
Är så himla trött på förkylningar nu.
Vår dotter på 7 månader är förkyld igen.. suck! precis som hon blev runt äl förra månaden. Det betyder mindre sex med sambon då största fokuset ligger på henne istället. Dessutom är jag också förkyld.
Har den senaste tiden även kännt som att sambon inte riktigt vill och jag har blivit deppig av det och anklagat mig själv. Kanske han inte längre vill skaffa en till eller att han känner sig pressad. Hade världens snack igår kväll och det slutade med att vi grät båda två och han sa att han visst vill och att han bara är såå trött om kvällarna. Kan tillägga att han vid sin förra blodgiving hade mycket lägre blodvärde än vad han brukar ha. Så nått är det ju med hans kropp. Nu börjar jag tänka att detta kanske påverkar hans spermier.
Drömde inatt att jag testade rosenrot med.. någon här som testat det? Jag har ju redan jättekänningar vid varje äl.. så äl borde jag väl ha äl... så det borde väl inte vara något för mig?
Min bebis vaknar ofta mitt i allt, och ligger och tittar på oss och skrattar... Vilket gör att min sambo såklart inte kan fortsätta. Nattar om bebisen, men ofta har sambon hunnit somna före bebisen.
Min sambo har haft influensa, men är frisk nu.
Själv vaknade jag och fick ett migränanfall i morse. Kräktes och kunde bara ligga i sovrummet och blunda. Vilken plåga.
Och dessutom missade jag såklart att testa fertilitetsmonitorn :(
Känner verkligen att ägglossningen är igång, så förmodligen skulle den visat maximal idag.
Ska försöka få till det med sambon i kväll i alla fall!