• Charlizee

BIM november 2017

*att din kropp inte förbereder sig för mens...!

• Charlizee
    FrökenLängtan skrev 2017-11-01 21:01:59 följande:

Skönt med någon som förstår  Ja precis, är verkligen så att man blir mer och mer skeptisk också. Vågar inte alls hoppas. Men jag tänker också att det borde vara ett tecken, ha googlat runt och det verkar vara många som haft liknande som mig och sen visat sig vara gravida, men vågar som sagt inte alls hoppas. Har BIM om 6 dagar, känns såååå långt bort! Hur ska jag kunna stå ut med att vänta haha. Hur går det för er, förutom spökstrecken? Håller tummarna!! 

Nej man gör ju inte det, det kan ju inte vara möjligt att man själv ska få plussa...är bara andra som får det...

men det verkar ju jätte lovande! När tänker du testa? Eller inväntar du ev. mens?

Min man är cool lugn, inte all stressad...han säger typ det är klart du kommer bli gravid, jag vet vi snart kommer ha en liten till, fokusera på något annat osv osv

Såklart skönt att han är lugn när jag är så stressad MEN också ganska jobbigt eftersom det känns som att jag kämpar själv... hur är din man i det hela?
  • Charlizee
    FrökenLängtan skrev 2017-11-01 21:39:45 följande:

Jadu jag känner verkligen igen mig i det du skriver, det känns som hela världen runt mig blir gravid och att jag försöker kämpa detta ensam.

Min man påminner om din i det du skriver, han längtar men är inte alls stressad över det och tycker jag ska sluta tänka efter så mycket. Han pratar inte gärna om det så mycket som jag gärna gör (jag googlar och har mig). Han är såklart fantastisk på alla andra sätt och stöttar och vill verkligen, han köpte faktiskt ÄL-stickor till denna månad. 

När har du BIM denna månad?

Ja verkligen men tror det är bra de är så lugna, tror min man gör det mycket för min skull att jag ska slippa känna press <3

Jadu, denna månad är det väldigt oklart! Enligt min ena app imorgon, enligt min andra om 3 dagar och enligt mig själv om ca 5 dagar...återstår att se!! Den får gärna strunta i att dyka upp alls såklart!
  • Charlizee
    Billieblue skrev 2017-11-02 10:05:23 följande:

Jahapp, den rosa flytning jag hade igår var som jag befarade början till mensen.

Imorse kom den med buller och bång och även mensvärken från helvetet. Och vips försvann även ömheten i brösten.

Hatar min kropp!

Nu känner jag verkligen bara för att ge upp helt, känns helt meningslöst..

Åh nej Testade precis negativt med Predictor Early och CB digital! Har nog aldrig varit så besviken! Ska kontakta CB angående mina andra test...där är fortfarande två tydliga plus!!

Får hoppas nästa månad är vår <3 9onde gången gillt, suck!!
  • Charlizee

Tydligen kan man inte lita på det här...testade precis negativt med Predictor Early och CB digital!! Är så ledsen, arg och besviken

• Charlizee
    Billieblue skrev 2017-11-02 10:39:52 följande:

Ja, snart är man väl där igen med äl-testen, trots att det känns hopplöst nu..

Men du har inte fått mens än? Isåfall finns det ju fortf hopp :)

Ja så jäkla osugen man är nu på det men det är bara bita ihop och på?t igen.

Nej ingen mens än men mitt hopp känns ute
  • Charlizee
    Eps1106 skrev 2017-11-02 10:57:23 följande:

Vad irriterande, jag förstår att du är ledsen, båda har ju ändå ett sträck som man kan se till och med på bild. När har/hade du BIM?

Lite osäker för mina appar och ÄL säger olika men är på ca BIM-1 till -4. Bara försöka ladda om och ta nya tag!!
  • Charlizee
    FrökenLängtan skrev 2017-11-02 11:59:27 följande:

Oj spännande ändå, håller alla tummar och tår för er!! Uppdatera om hur det går för er. Jag har som sagt om 5 dagar och vet inte hur jag ska kunna hålla mig från att testa, tänkte att jag skulle låta bli att köpa test denna månad och vänta på Mensen som jag inte vill ha. Hur ska ni göra, inväntar ni utebliven Mens?

Testade negativt imorse så nu är det bara att ladda för ännu en månad... så frustrerande!! Nästa månad ska jag verkligen försöka hålla mig från att testa innan BIM (har jag sagt varje månad men ursch vad med pengar man slänger i papperskorgen )

Hoppas ni får ett fint plus denna månad!
  • Charlizee
    Millannn skrev 2017-11-02 16:04:08 följande:

Jadu, det har varit helt torrt på pappret idag, möjligtvis lite rosa fram tills alldeles nyss.. gick på toa och det var rött i hela toaletten och märkt blod med små små mörka klumpar som vanlig mens men ingen mensvärk?! Fortfarande konstig mens.. men ÄL är ju snart igen somsagt

Ja nu laddar vi för bästa julklappen <3
  • Charlizee

Nu kommer mensen vilken sekund som helst... laddar för ÄL 18/11 och BIM 3/12!!

Stort grattis till er som plussat och hoppas vi får se många fler här inne <3

Svar på tråden BIM november 2017