BIM november 2017
Kunde såklart inte hålla mig efter gårdagens ganska enligt mig tydliga streck men imorse var det blankt, känner mig totalt uppgiven! Så ledsen! Känns som jag bara vill ge upp allt som kallas bebisverkstad!
Kunde såklart inte hålla mig efter gårdagens ganska enligt mig tydliga streck men imorse var det blankt, känner mig totalt uppgiven! Så ledsen! Känns som jag bara vill ge upp allt som kallas bebisverkstad!
Kan tillägga att jag på dag 27 i cykeln som jag är på idag brukar ha en tempdipp någon dag eller två innan mens, nu är det alltså tvärtom.
Fy vad tråkigt! Även om det inte känns så just nu så kommer det att hända, förr eller senare. Kram!
Svagare än testet igår men ganska tydligt ändå? Kom dock ett tag efter testtiden. Vad tror ni? Spök? Eller kan jag hoppas lite till..
Jaaa jag hoppas jag smittar er alla <3
Sket sig för mig detta månad. Lycka till alla!
Tack snälla!
Ett av mina symtom va att jag hade mensvärk som strålade ner i benet å det kändes som att mensen skulle komma Närsom..
Åh va roligt håller tummarna för dig. Jag har samma plan om han inte märker något innan (han brukar märka) haha...
Här är mitt ?spök? på cb i måndags
ÄL+11 :) :)
Håller tummarna på att det blir ett plus :)
När ska du testa nästa gång?
Yeeeay, väntar med spänning !
Hallå, hoppar in i tråden
Blir så glad för er som plussar, ger mig hopp om att det kommer ske för mig och min sambo en dag! Vi har försökt sen Januari så det börjar bli rätt frustrerande, men försöker hålla modet uppe. Har BIM nu den 7/11 så börjar analysera alla möjliga tecken som jag möjligtvis kan ha haha.. Tyvärr har jag lärt mig dessa månader att det oftast sitter i huvet.
Men en fråga jag har; ni som plussat/har barn, hur upplevde ni era flytningar dagarna innan mensen? Jag brukar få brunaktiga flytningar innan mensen men har inte fått det denna gång. Istället har jag (ursäkta detaljer) filmmjölksliknande flytningar, alldeles vita. Inget jag tänkt på att jag haft innan någon gång, men å andra sidan har jag inga andra tecken på att de skulle va graviditet på gång heller.
Hoppas någon förstod mitt långa inlägg haha.