• Charlizee

BIM november 2017

Kunde såklart inte hålla mig efter gårdagens ganska enligt mig tydliga streck men imorse var det blankt, känner mig totalt uppgiven! Så ledsen! Känns som jag bara vill ge upp allt som kallas bebisverkstad!

• Charlizee
    Issari skrev 2017-11-01 09:09:05 följande:

Kan tillägga att jag på dag 27 i cykeln som jag är på idag brukar ha en tempdipp någon dag eller två innan mens, nu är det alltså tvärtom.

Spännande! Låter lovande
  • Charlizee
    Eps1106 skrev 2017-11-01 10:20:42 följande:

Fy vad tråkigt! Även om det inte känns så just nu så kommer det att hända, förr eller senare. Kram!

Tack <3 sålänge inte mensen kommer så hoppas man ju men känns rätt kört
  • Charlizee

Svagare än testet igår men ganska tydligt ändå? Kom dock ett tag efter testtiden. Vad tror ni? Spök? Eller kan jag hoppas lite till..

• Charlizee
    Pusselbiten88 skrev 2017-11-01 15:23:29 följande:

Jaaa jag hoppas jag smittar er alla <3

Ja det får du jätte gärna göra

Stort stort grattis!!

Hur svagt/tydligt var sitt spök? Hade du några andra symptom?

Jag hoppas så jag plussar starkare imorgon! Hade tänkt köpa ett digitalt test och slå in till min man i farsdag present <3
  • Charlizee
    Anonym (tossa) skrev 2017-11-01 15:27:08 följande:

Sket sig för mig detta månad. Lycka till alla!

Åh nej!! Stor kram <3
  • Charlizee
    Pusselbiten88 skrev 2017-11-01 16:58:17 följande:

Tack snälla!

Ett av mina symtom va att jag hade mensvärk som strålade ner i benet å det kändes som att mensen skulle komma Närsom..

Åh va roligt håller tummarna för dig. Jag har samma plan om han inte märker något innan (han brukar märka) haha...

Här är mitt ?spök? på cb i måndags

Jag har också haft mensvärk både i svanken och fram ett tag nu... tror mensen ska komma hela tiden tror jag hade ÄL förra söndagen dvs är på ÄL+10 ungefär. Vilken ÄL-dag plussade du på?
  • Charlizee
    Pusselbiten88 skrev 2017-11-01 17:18:48 följande:

ÄL+11 :) :)

Håller tummarna på att det blir ett plus :)

När ska du testa nästa gång?

Tänkte testa med ett Predictor early imorgon....vet inte om jag vågar med digitalt...
  • Charlizee
    Pusselbiten88 skrev 2017-11-01 18:38:16 följande:

Yeeeay, väntar med spänning !

Är så nervös för vad testet ska säga... även om tankarna skenar iväg med farsdag presenter osv så vågar jag inte hoppas för mycket. Har som sagt mol/mensvärk och fått en del blämmor kring munnen/käken något jag iofs aldrig brukar ha på sin höjd några få...
  • Charlizee
    FrökenLängtan skrev 2017-11-01 20:40:09 följande:

Hallå, hoppar in i tråden 

Blir så glad för er som plussar, ger mig hopp om att det kommer ske för mig och min sambo en dag! Vi har försökt sen Januari så det börjar bli rätt frustrerande, men försöker hålla modet uppe. Har BIM nu den 7/11 så börjar analysera alla möjliga tecken som jag möjligtvis kan ha haha.. Tyvärr har jag lärt mig dessa månader att det oftast sitter i huvet. 

Men en fråga jag har; ni som plussat/har barn, hur upplevde ni era flytningar dagarna innan mensen? Jag brukar få brunaktiga flytningar innan mensen men har inte fått det denna gång. Istället har jag (ursäkta detaljer) filmmjölksliknande flytningar, alldeles vita. Inget jag tänkt på att jag haft innan någon gång, men å andra sidan har jag inga andra tecken på att de skulle va graviditet på gång heller. 

Hoppas någon förstod mitt långa inlägg haha.

Vi har också kämpat att få en 3:a sen Mars, tror mig varit gravid nästan varje månad... hjärnan kan verkligen spela en ett spratt! Jag har nyss testat med CB plus å tycker mig se svaga streck...men har råkat ut för CB spökstreck så är mycket skeptisk. Det jag kommer ihåg från mina tidigare graviditeter var att det kändes som vanligt förutom att jag var väldigt trött, något jag inte är nu... flytningarna kommer jag tyvärr inte ihåg hur de var. Men om du brukar ha brunaktiga och inte har det nu borde det väl vara ett bra tecken?
Svar på tråden BIM november 2017