Nu är Oktoberbarnen 2017 här
Här kan vi fortsätta prata om bebisarna som nu är utanför magen!
Här kan vi fortsätta prata om bebisarna som nu är utanför magen!
Men då är ju inte vårtan torr? Därför jag slutade ha massa purelan!
Ska se till att köpa amningsnapp ikväll när sambon kommer hem. Xylocain finns det på Apoteket? I tub eller vadå? Är det inte "farligt" om bebis får i munnen?
Men då är ju inte vårtan torr? Därför jag slutade ha massa purelan!
Ska se till att köpa amningsnapp ikväll när sambon kommer hem. Xylocain finns det på Apoteket? I tub eller vadå? Är det inte "farligt" om bebis får i munnen?
Ny= Bh
Tränar lite nacke...
Nejdå. Utan att vårtan ska vara torr mellan amningarna läste jag på rikshandboken. Där stod det också att man ska smörja med bröstmjölk då det är bakteriedödande och har en läkande effekt. Mellan amningarna ska man försöka ha brösten torra.
Ja alltså det gör ju ont att ens vira handduken runt mig eller låta något nudda bröstvårtorna så jag vet inte hur jah ska bära mig åt..? Visst kan jag sitta med dem i vädret ibland men inte så ofta som kanske behövs. Sexåringen hemma som springer i ytterdörren hela eftermiddagarna och rätt vad der är står någon eller ett par kompisar i dörren också. Bor så att man liksom ser in i vardagsrummet (där jag får lov att sitta) från ytterdörren.. men amningsnapp ska jag testa igen! Hellre det än ersättning.
Plutten är ju väldigt snuttig också och verkar älska att amma. Så vill inte ta bort det för hans skull heller.
Hur går det med amningen Erijon?
Och hur är det med dig och Lova, Euphoria85?
Nu får jag också hänga här! Inatt, en dag innan bf föddes vår son
Nu får jag också hänga här! Inatt, en dag innan bf föddes vår son
Hur går det med amningen Erijon?
Och hur är det med dig och Lova, Euphoria85?