Nu är Oktoberbarnen 2017 här
Här kan vi fortsätta prata om bebisarna som nu är utanför magen!
Här kan vi fortsätta prata om bebisarna som nu är utanför magen!
Mina barn firade sin pappa. Han hade köpt sig en golfklocka, vi brukar passa på att unna oss när det är mors eller farsdag.
Jag ringde faktiskt aldrig till min. Är så besviken över att han inte har hört av sig än och sagt grattis till bebisen. Farsdag är det varje år men barnbarn får man inte varje år.
Mina barn firade sin pappa. Han hade köpt sig en golfklocka, vi brukar passa på att unna oss när det är mors eller farsdag.
Jag ringde faktiskt aldrig till min. Är så besviken över att han inte har hört av sig än och sagt grattis till bebisen. Farsdag är det varje år men barnbarn får man inte varje år.
Förstår din besvikelse. Har ni "normalt" bra kontakt och nära relation eller?
Jag och min pappa har en ganska konstig relation. Men jag ringde igår, han sa att han blev så glad för det men ville ganska snabbt lägga på och ville varken berätta särskilt mycket när jag frågade hur han hade det, mådde och gjorde eller visade något intresse av mig. Känns lite onödigt att vara den som ska försöka hålla ihop det för alla, när man inte får något för det.
Men jag förväntade mig inget mer.
Jag funderar på att beställa hem eltandborsten jag hittade åt mannen från media markt. Kan man göra det? Så den kommer hem? Eller kanske ner till affären bara? Vill att han ska ha den! :)
Inte lätt med relationer... Men jag vill verkligen att mina barn ska ställa upp för varandra precis som jag och mina syskon gör även som vuxna. Och att jag får ha en nära relation med dem.
Jag har fått hemleverans från media markt, men det var ny kyl och frys och inte tandborste
Även när man är vuxen tycker jag att det är föräldern som har det största ansvaret för relationen. Och som har mest att förlora på att inte upprätthålla den. Tänk att inte få träffa sina barnbarn!
Även när man är vuxen tycker jag att det är föräldern som har det största ansvaret för relationen. Och som har mest att förlora på att inte upprätthålla den. Tänk att inte få träffa sina barnbarn!
Jobbig situation med din pappa, och bror. Hoppas det löser sig så du känner dig nöjd.
Aldrig provat. Så jag vill gärna veta hur det funkar!!
Har också en liten igen här hemma.. kan verkligen inte lämna lillen många minuter åt gången. Han känner DIREKT om han kommer ifrån famnen. När han somnar för natten däremot, då sover han i sin säng i flera timmar. Alltid numera. Han somnar i soffan på/hos någon av oss (idag pappa! Han kollar fotboll och jag lyssnar på podd.) och sover så, tills vi lägger över honom i sin säng Näe vi lägger oss kring 22-22.30.