Nu är Oktoberbarnen 2017 här
Här kan vi fortsätta prata om bebisarna som nu är utanför magen!
Här kan vi fortsätta prata om bebisarna som nu är utanför magen!
Nej, jag kände nog innan att det var helt ok att höra av sig med jobbfrågor, men nu skulle jag nog kunna tänka mig en paus Ska börja jobba lite grann ganska snabbt, så det kanske är därför jag känner så här. Ska prata med min chef.
Inget bajs inatt heller, men däremot amning varann timme. Aldrig är jag nöjd
Som tur är kan vi duscha och tvätta i vattnet!
Våtservetts tvättar känner man sig inte helt ren efter liksom .
Mår du något bättre erijon?
Nej, känns verkligen inte fräscht. Just nu älskar jag däremot våtservetterna. Inte till bebisrumpan, men för att panikstäda inför besök
Mår du något bättre erijon?
Erijon: Höstblåsor?
Fick hem gymmet idag.
Fick hem gymmet idag.
Idag var vi och tog passbilder så att vi kan åka till Sverige i januari. Det var lättare sagt än gjort! Ilse är tre veckor nu och fortfarande så liten att hon inte kunde sitta i den babystol de hade hos fotografen. En kompis som var med hade sin tvåveckors kille med och för honom gick det bra... Fick sitta under stolen och liksom fösa upp Ilse mot väggen, med resultat att hon fick en massa dubbelhakor helt plötsligt. Men hemskt söt bild tillslut. Hon är bara fransk medborgare för tillfället, svenskt medborgarskap får vi ansöka om när vi är tillbaka i Stockholm.
Kaskadkräkandet fortsätter men har märkt att det sammanfallit med att jag ätit rå lök, så det ska jag sluta med. I övrigt sover hon fortsatt långa nätter, inatt mellan midnatt och halv sex, natten innan mellan två och halv åtta. Och så bajsar hon inte när hon sover heller. Dagtid är hon dock så klart väldigt hungrig, och klistrar sig fast vid mig om vi inte har någon aktivitet. Bärsjalen är en riktig räddare.
Angående jobb så har jag 1200 olästa mejl ser jag just nu... Usch dåligt samvete men samtidigt kommer jag ju inte gå tillbaka dit. Hade några kollegor på besök förra veckan och allt verkar vara som vanligt, dvs mindre kaos ;)
Fick hem gymmet idag.