Hur har det gått med förkylningen Linnnn? Klarade sig J? Och hoppas att ni blivit bättre lisohl! Skönt för er också att nattamningen är över.
Det går bra för oss, han sover fortfarande mycket bättre på nätterna, men jag kan inte få honom att somna om. Ser han att det är jag ska han bara komma upp till mig, så sambon får fortsätta ett tag till.
Han blir lätt frustrerad och skriker och blir arg ganska ofta fortfarande, antar att det blir bättre när han börjar gå och prata. Han har börjat slå mig i ansiktet också. Ibland av kärlek tror jag, ett försök till klapp som blir en lavett, och ibland av frustration. Det är jobbigt i vilket fall och jag hoppas att mitt ?Nej, ta försiktigt? (med visande handrörelse) snart ska fästa på..
Han bankar också sitt huvud i allt med vilje hela tiden. Ibland av frustration och ibland för att testa hur det känns. När han gör det av frustration blir han såklart ledsen för att det gör ont. Längtar tills det också är över..
Ja det var nog mest pga mensen som jag var så känslig, den kom samma kväll som jag skrev inlägget. Jag kan fortfarande känna lite saknad efter amningen ibland och emellanåt far hormonerna hit och dit men det känns mycket lugnare än i söndags.
Gulligt att J tycker om att bli jagad och att jaga :) Vår gosse har också börjat med lite ord. Just nu mjauar han åt alla gråa djur (han mjauar inte åt katter i andra färger men tex åt gråa möss). Beror nog mycket på att vår katt är grå :)
Vår kille älskar också böcker men har ju som sagt inget tålamod, så det blir 10 böcker per 5 min ungefär, haha. Annars är det mest musik som gäller, han vill spela musik på stereon, i böcker, på paddan och gunga till. Och annars vill han spela piano eller gitarr. Det är mycket musik i vår familj och han verkar haka på det, kul.