IVF - Sahlgrenska
Vi har också försökt sedan januari -17, gör nu Ivf på Nordic IVF i Göteborg, första försöket och hade äggplock igår, nervös väntan nu! Jag är 37 och mannen 39..
Vi har också försökt sedan januari -17, gör nu Ivf på Nordic IVF i Göteborg, första försöket och hade äggplock igår, nervös väntan nu! Jag är 37 och mannen 39..
Förlåt nu skrev jag i fel tråd, vi går ju inte på Sahlgernska.. men lite svårt att låta bli när vi är i samma situation!
Tack! Vi har en son sedan innan, därav att vi inte får gå via landstinget. Vi har försökt 2 år med småsyskon, och riktigt aktivt i cirka 1.5 år, så vi kände att nu fick det vara nog.. vi vill ju så himla gärna att sonen ska få bli storebror
De ringde precis från Nordic, av de åtta ägg de fick ut igår så har 5 blivit befruktade, och det blir insättning lördag kl 11:00. Spännande!
Vi har varit supernöjda med Nordic, och positivt att allt går så fort och att de alltid är väldigt tillgängliga för frågor.
Hoppas det går bra för er! har det fungerat bra med hormonstimuleringen och hur har det sett ut på VUL?
Sitter här i väntrummet nu....
det såg bra ut och dom säger att utplock blir på lördag... väntar på att barnmorskan ska ta in oss så vi får lite mer info... =) ett steg närmare kan man säga...
hur kommer det sig att ni inte har lyckats nu eller tog det lång tid med sonen också?
Kommer ni att sätta in ett 5dagars då?? Jag är supernervös att det inte kommer att bli ett enda ägg som blir befruktat...
Hej hej,
Imorgon är det dags för äggplock! Är sååå nervös!!
Så många tankar som far runt....
Hej hej,
Imorgon är det dags för äggplock! Är sååå nervös!!
Så många tankar som far runt....
Sen tycker jag att de skrämmer upp en lite, man väntar sig liksom att det ska göra ont :) med alla förberedelser och man rekommenderas vara hemma från jobbet, och sköterskan sa till mig, ?var inte rädd, jag kommer vara med dig hela tiden inne på operation? - operation liksom? :)
Och under hela ingreppen var det ?hur går det?? ?Hur mår du?? ?Är du med oss??
Vågade knappt säga att jag knappt kände något alls.. :)