sluta röka
Hej mina vänner!
Ni som rökt från början men lyckats sluta, hur lyckades ni? Jag har verkligen försökt! Tycker att mitt lilla knyte borde vara motivation nog! Tänkte att jag skulle gå över till e cigaretten utan nikotin för jag har gjort det förr men det är jätte svårt! Jag känner mig jätte frustrerad och så jäkla dålig för att jag fortfarande sitter kvar med dom där pinnarna. Man känner sig riktigt skamsen. Jag vill verkligen inte röka under min graviditet. Detta är mitt första barn och även första gången jag är gravid. Är väldigt tidig. Är inne i vecka 6 om barnmorskan räknat rätt. Ska på mitt första besök på mvc den 3/10. Kan det vara dånar det är svårt för att jag kanske inte förstått riktigt än? Har varken hört hjärtslag eller något sådant än. Kan det hända att poletten trillar ner efter det? Hur har ni gjort? Behöver ha en massa tips och råd! Negativa kommentarer undanbedes, jag VET att det är fel. Har läst massa om hur det kan påverka graviditeten och barnet så inga moralpredrikningar tack. Mvh Emmy