Jasminefjellberg skrev 2017-10-10 08:29:41 följande:
Jag vet inte vad det kan vara... men vänta några dagar till, och kommer inte mensen så ta ett test till. Visar det negativt så boka tid på en vårdcentral/gynekolog och berätta hur du mår, men att testen fortfarande är negativa. Jag håller tummarna för dig att hcg nivån är för låg för att ge utslag <3
Ne jag fattar ingenting. Alltid plussat tidigt och så. Blir så nervös att kroppen skall börja strula och ha sig nu. Vill bara börja om igen. Tänk om jag hade äl senare och vi missade pga den jäkla svampen då vi inte myste då. Sen är jag vrålförkyld nu. Så mannen lär väl få de med och inte orka mysa :( Har inga som helst känningar att mensen är på g jag som brukar ha fruktansvärd mensvärk. Inte ens något på pappret. Får väl se vem som har rätt jag eller appen. För jag räknar bim imorgon och appen säger mens om 2 dagar. Har den inte kommit på fredag/lördag kommer jag ta test igen och kolla. Annars ringa min barnmorska och fråga. För enda gången jag mådde små illa inte som nu var när min spiral gjorde att mensen hoppa en månad. Men kom månaden efter. Aldrig haft såhär innan så hoppas appen kanske har rätt och de är tidigt än. Just nu känns allt tungt och jag bara gråter :?( Några tips som jag kan ha med till nästa gång?
Om det är okej för er andra här inne skulle jag gärna vilja vara kvar och följa er andra. Hoppas de är okej? Stanna iallafall tills mensen kommer,sen får jag hoppa in i november gruppen