Bim oktober 2017
Ser ni?!?!??!
:D
Ser ni?!?!??!
:D
Kunde inte låta bli utan tog ett RFSU tidigt också. Någon som ser eller anar något?
Förlåt för spam!! Men ni vet hur man blir. Tog ju ett RFSU imorse också. Hållit mig 3 timmar från testet innan. Dock inte druckit eller så. Men tog en bild nyss på test med blixt. Och tycker mig se något svagt svagt. Men öndå tydligare nu med blixt. Sen vet jag att man inte kan gå på test som visar efter tiden. Men behöver lite hopp!! Är de bara jag som ser eller gör ni med? Eller är de inbillning?? Är de försent eller kan man fortfarande få plus eller borde de visat svagt förut idag,då jag är på bim-2 idag?
Tacksam om ni har tid och titta och lämnar eran åsikt :)
Jag tror mig se något väldigt väldigt svagt :)
Ledsen men jag ser inget tyvärr. Det kanske inte fastnar på bild?
Ja så kan det vara, det är svårt när man kolla på datorn, jag lyckas inte zooma!
När jag scrollade så tyckte jag mig se nåt, men så fort jag liksom "stirrar" så försvinner det. Jag håller tummarna att det är ett streck!
Jag fick inte gravid på bim -2 för att sen få gravid på bim dagen, vet att det är svårt men ju tidigare man testar är ju resultatet oftast negativt och då kollapsar ens värld helt i onödan ibland för att sen få ett positivt test. Lycka till alla ni som väntar på plus :))
Efter att ha mått sjukt dåligt idag. Både sjukt jobbigt illamående stundvis och varit galet ledsen. Så har jag mannen bestämt oss för att jag ändå skall ta ett test imorgon. För just nu mår jag inte bra utav väntan utan bättre och ta ett test imorgon och onsdag. Även om de kanske blir negativt. Men hoppas inte det. Men är ju bim-1 imorgon. Brukar ha 27-28 dagar cykel så de jag räknar på. Tänkte ta ett RFSU tidigt imorgon. Eller tycker ni jag skall ta vanliga RFSU eller clear blue digital early med smart nedräkning? Eller skall jag ta 2 olika test?
Funderar på att ta både RFSU tidiga test och clear blue digitala tidiga? Hur tycker ni?
Om du inte pallar vänta in ev mens tycker jag att du ska skippa CB helt och hållet! Möjligtvis ta ett CB digitalt. Annars Predictor Early, de mäter från 15 hcg och ger inte spök som typ alla CB plus och early faktiskt gör.
Visar det fortfarande negativt och du forstsätter må illa och ingen mens kommer så är det kanske läge att kolla med din gyn om ev blodprov.
Om du beställer hem testlagret så kommer dom dagen efter oftast! :) billiga med.. och med röd färg!