Bim oktober 2017
Nu jäklar blev det positivt ÄL-test idag! Eller vad tror ni?
Nu jäklar blev det positivt ÄL-test idag! Eller vad tror ni?
Dag 3 i cykeln och jag har precis lämnat blodprov till utredningen. Sambon ska lämna två spermaprov. Nu är det bara att sitta ner och vänta i ca 10 veckor innan vi får domen. 10 veckor vi ska behöva fundera på om vi kan få barn eller inte.
Äl+4 idag, långsam väntan för att se om något hänt... Har börjat blogga anonymt om mina tankar kring att försöka bli gravid, känns skönt!
Vilket datum har du BIM? Är också på ca ÄL+4 Spännande med blogg, perfekt sätt att rensa sina tankar lite!
7:e enligt appen så där vi väldigt lika Hur länge håller du dig innan du testar?
Är också på äl+4 idag! Bim beräknad 6/10 :D
Snacka om att tiden går långsamt fram :O vill ha oktober nu så man kan testa xD
Är på äl+3 i dag! Känner ni av något hittills? :)
Varning för långt inlägg...!
Blir tokig på mig själv... kliade i fingrarna nu när ÄL är över så beställde hem ett storpack test från Testlagret. Har bim 6/10 och är på ÄL +7 (ev +6), tog ett test imorse som såklart var tooook blankt. Känns som hela världen rasar och jag blir genast deppig. Mest blir jag nog besviken på mig själv att jag inte kan hålla mig från att testa Varför ska man plåga sig varje månad och testa så tidigt. Vi har försökt ett bra tag nu, typ 7-8 månader men ingenting! Var hos gyn förra månaden och allt såg jätte bra ut, så varför händer inget?
Vi har två barn sedan innan som jag är så lycklig och tacksam över men både jag och min man vill gärna ha en trea. Förlåt för långt inlägg men just nu känns det svårt att ladda om batterierna och svårt att hoppas det blivit nåt denna månad. Ni med BIM den 6-7/10 har ni några symptom?
Det ser rätt negativt ut :/
Känner mig så deppig idag. 100 % säker på att jag inte är gravid. Får hoppas på sjunde försöket.
Fy sjutton!! Jag känner samma Men vi får leva lite på hoppet i några dagar till. Har du testat dig igen? Jag testade blankt imorse igen, suck!! Började grina redan innan testet... känns så frustrerande och hopplöst!!
Den känslan är vidrig. Känner exakt samma som dig. När man bara VET att det inte tog. På vilken äl är du?
Är på äl + 10, fortfarande helt negativa test och fortfarande lika säker på att det inte ändras. Vet att det är tidigt men så känns det. Tog ett negativt imorse innan jobbet, fotade av det och har synat bilden nu på jobbet (istället för att jobba haha) och fick för mig att jag såg en skugga där. What has been seen can't be unseen... Helt sjukt vad ögonen kan luras. Såg absolut noll IRL alltså. Det är absolut inbillning för jag vill så himla himla gärna.
Känner verkligen igen mig!! Ena sekunden ser jag en skugga som nästa är bortblåst...! Hur länge ska man orka hålla hoppet uppe? Samma sak månad efter månad