Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL
Hej!
Vill gärna vara med här om jag får?! Just plussat med vårt fjärde barn och har BF 15/5!
Hej!
Vill gärna vara med här om jag får?! Just plussat med vårt fjärde barn och har BF 15/5!
Välkomna och grattis till alla plus
Ni som mår illa. Vad äter ni? Känns som jag bara äter frukt yoghurt och dricker Proviva. Vill äta massa frukt grönt och nyttigt men det går typ inte. Massa saker som jag mår illa av bara av att titta eller tänka på det :/ har fått lergian comp men verkar inte hjälpa så mycket. Får bara massa hjärtklappning.
Grattis till dig med! Coolt - jag har en dotter som är 5, en son som är 3 och en till liten son som är drygt 9 mån. Ville medvetet ha de här två tätt så hoppas lilla bönan stannar kvar! <3
Hur gamla är dina?
Hej :)
Plussa svagt igår och lite starkare imorse :)
Har en son på 4.5 år sen innan och en bonus dotter på 2.5 år
Så jag hoppar in i denna tråd , finns i Värmland :)
Bf 21 maj 2018 enligt på de jag räknat :)
Hej tjejer!
Blödde lite igår, några droppar brunrött och blev livrädd! Kom dock inte mer och har inte fått nån smärta så hoppas verkligen inte att det är missfall på gång... Har hört att det är vanligt att blöda lite när man egentligen skulle haft mens, men har aldrig varit med om det själv innan. Hoppas så att lilla bönan vill stana! <3
Sjukt! Samma dag när jag hade plussat och hämtade barnen på dagis på eftermiddagen hade min fyraåriga son målat en jättefin bild med mig, sambon, han själv och storasyster. Så i min mage hade han målat en liten gubbe och fröken hade skrivit dit "bebis". Och han säger när jag ser den " titta mamma, du har en bebis i magen". Det var riktigt creepy faktiskt! Ska bli roligt att berätta det för honom när han blir äldre :D
Fick se ett litet hjärta som slog idag <3 helt otroligt underbart
Åååå så underbart! <3 Har tänkt på dig! Tog ett till gravtest idag och nu var det negativt så nu har jag gett upp hoppet om en majbebbe helt! Gör lite ont i hjärtat men räknar nu ner till nästa ÄL!
Här är det tungt. Ringde till gyn för att höra hur mitt hcg stegrat under 2 dygn. Har läst att det ska fördubblas. Det hade stigit från 22000 till 35000 vilket inte alls är en fördubbling... Det var en sköterska som berättade värdena och kunde inte uttala sig utan jag får vänta på att läkaren ringer. Sitter dessutom och vakar vid mamma som håller på att gå bort. Det känns lite för tungt. Mår såå illa och har så ont i brösten. Men förstår att det antagligen kommer att gå dåligt ändå. Behövde bara ventilera..