Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL
Hej alla, jag har inte riktigt orkat läsa alla sidor ni redan skrivit, de började skrivas om blödningar och missfall och jag blev så ledsen.. Har haft ett själv för några år sen och jag minns hur förkrossad jag var.
Jag är iaf gravid nu, med ett fjärde barn!! Käns helt sjukt! "ny" pappa Denna gång el vad man ska säga.
Jag har varit äckligt dålig ända sen jag borde haft Mens... Ända tills för några dagar sen, jag har varit uppe på benen, lagat mat och städat och gjort vanliga saker som ja inte alls kunnat på länge. Jag har inte tagit lerigan comp på flera dagar nu.
Jag är glad att jag mår bättre, men Jag blir så rädd att fostret dött och att ja mår bättre för det. Hade ett ma en gång och då sa de bara poff så mådde ja bra, sex veckor senare började jag blöda och tredje dagen kom fostret ut och fick bekräftat via vul att ja inte vad gravid längre. Jag vet inte om fostret dött så jag började må bra men jag misstänker de.
Tänkte jag skulle Våga Skriva in min på mvc nu i veckan.. Inte vågat de än.. Gjorde de den gången ja fick missfall och de va så hemskt.. De ringde och jag svarade inte sen stötte ja på min barnmorska på öppna förskolan och de va så jobbigt att berätta.. Hoppas jag kan få ett vul.. Haft haft de med MinA två senaste barn.. En gång pga missfallet ja Haft och gången efter pga missfallet och för att de missat en allvarlig missbildning på barn 2....
Nu blev de lite rörigt... Hej iaf