Ivf rmc linköping hösten 2017
Ja jag tänker så med men usch man vill vara veta!
Kliniken vill att jag ska testa mig igen på min testdag på måndag. Men jag vill inte se ett till negativt test men antar att det är lika bra att göra som de säger.
Ok vad konstigt att inte alla får det!? Jag fick det när jag gjorde färskförsök men inte nu vid mina två FET. Det har inte med missfall att göra om man fått det innan?
Ja tänk om det hade funkat som det ska, vilken dröm!! Detta kämpande är olidligt!! Spänd inför imorgon, då blir jag förhoppningsvis ruvare igen.
Idag är det min testdag tog testet precis som rmc sa fast svaret var uppenbart. Ska ringa dem och meddela dem idag. Ska fråga om det är aktuellt att äta trombyl för mig. Har läst att vissa kliniker använder sig av det. Någon av er som har erfarenhet av det ?
Nu är jag ruvare igen o hoppas verkligen detta går vägen nu!! Embryot klarade upptiningen o behöll sina 8 celler. Vid insättning hade det blivit 12 celler. Vet inte om detta är positivt eller negativt. Det spelar kanske ingen roll. Nu börjar den långa väntan!!
Fick brev från rmc idag, bara 1 ägg av 10 hade de lyckats frysa. Känns verkligen som ett nederlag...