waldesten16 skrev 2018-02-02 07:18:05 följande:
Jag försöker ställa mig in på att vi kör på. Är rädd att om man tar en paus kommer jag må sämre . Det är en svår balansgång. Är i grund och botten en positiv människa men för varje motgång nu känns det svårare att komma tillbaka till den inställningen. Hjälper så fantastisk mycket att skriva av sig här och att få höra ändras historier.
Jag minns inte riktigt hur det var när jag skulle blanda, hade menopur andra omgången. Men tror mig minnas att det var något som krånglade. Hoppas de kan ge ett lugnande svar idag. Du får gärna berätta sen hur det gick.
Ja men det låter som ett bra beslut, att ni kör om det känns som ni orkar, det år ju ändå en slags bekräftelse att det åtminstone blivit en graviditet även om det måste vara 100 gånger värre med missfall än när det "inte tar sig". Det är klart att så mycket motgångar slår ner även den mest positiva och starka människan.. beundrar er som kämpar på, det ger styrka även till oss andra! Hur är det med infektionen nu? Verkar det blivit bra? När får ni börja om på nytt?
Jag ringde rmc angående blandningen och hon sa att det inte gjorde någon skillnad, vilket jag dock har svårt att tro. Är fortfarande övertygad om att styrkan blir större om man blandar i mindre spädningsvätska än tänkt. Men men, har tagit ordinerad dos och så får vi se på tisdag om man blivit överstimulerad haha. Vore tråkigt att få bryta isåfall.. har haft det jobbigare än vad jag trodde med att ge sprutorna. Svider som tusan och hänger upp mig när jag ska sticka, så till slut segar jag mig genom huden och det är ju inte så skönt. Konstigt när man ger injektioner hur lätt som helst till andra.. men det är verkligen inte samma sak. :')