• Joey1981

Ivf rmc linköping hösten 2017

waldesten16 skrev 2017-10-23 06:08:24 följande:

Idag är det min testdag tog testet precis som rmc sa fast svaret var uppenbart. Ska ringa dem och meddela dem idag. Ska fråga om det är aktuellt att äta trombyl för mig. Har läst att vissa kliniker använder sig av det. Någon av er som har erfarenhet av det ?

Ledsen för din skull, vet känslan
  • Joey1981

Är inne på ruvardag 7 och försöker tänka positivt! Att denna gång så ska det gå bra men ack så svårt.

Vill ju bara mysa runt och vara glad :-/

Ständigt orolig att mensen ska komma.

Känslorna hoppar verkligen upp och ner. Stackars sambon vet inte vad han kan göra.

Svårt och koncentrera sig på jobbet, där måste jag ju vara hundra%

Jag både vill och inte vill jobba!

Vill helst krypa ner under täcket med min hund idag!

Läser era inlägg och lider/gläds med er

Skönt att ni finns

• Joey1981
    hanna8911 skrev 2017-10-25 18:15:33 följande:

Brunfärgad lutinu...imorgon tar jag ett test och om det är negativt så slutar jag med den! Blir tokig på hur dålig min mage blir!

Förstår dig, mådde piss av dem! Håller tummarna
  • Joey1981
    waldesten16 skrev 2017-10-24 19:27:48 följande:

Spännande och olidlig period som du har nu.

Håller tummarna för att det går vägen denna gången!

Har du tänkt tjuvstesta eller invänta testdag.

Kände samma sak som dig skönt o kunna gömma sig bakom jobb. Samtidigt som det är svårt att fokusera på jobbet

Jag ska försöka vänta mensen har datum att komma imorgon. Det spänner och drar lite i brösten o de är varma/ömma. För övrigt inga gravidsymton.
  • Joey1981

Tjuvtestade idag o blev ett minus....

Och jag som mått så illa t.o.m kräkts.

Ingen mens som kommit....är det stressen?!

Visst, imorgon är testdagen men förhoppningen är liten känns det som. Borde ju gett utslag,,,är ju bara en dag innan?!

• Joey1981
    hanna8911 skrev 2017-10-30 10:10:40 följande:

Testa imorgon igen! Lustigt att du mått så illa om det inte är något? Har haft vänner som fått negativt på bim men efter en vecka fått positivt! En del är nig långsammare på att utsöndra hcg känns det som!

Ska göra d!

Vad är bim?!
  • Joey1981
    waldesten16 skrev 2017-10-30 06:50:29 följande:

Åhh va jobbigt. Skulle inte ta det som ett definitivt besked tills i morgon iaf. Ibland kan det ju vara att man är lite långsam med hcg. Tänker att denna gången är det inte Lutinusen som fördröjer mensen. Jag skulle nog tagit ett test till idag och i morgon. Vad säger din magkänsla?

Känns konstigt att mensen inte kommer, är regelbunden

Vet inte vad magkänslan säger...mest tomhet. Men ska ju göra ett till imorgon så får se
  • Joey1981

Det blev minus på stickan idag med

Ringde RMC o de säger att jag ska ta ett nytt prov om en vecka om inte det börjar blöda :-/ hade en liten blödning nu efter lunch

Känns som loppet är kört även denna gång...

• Joey1981
    stfr83 skrev 2017-11-02 08:17:17 följande:

Ruvardag 10 idag o tjuvtest. Jag fick plus!!!! Har just nu lite svårt att ta in det. Är helt överlycklig för detta positiva besked men samtidigt kan jag inte slappna av, oron för missfall dyker ju upp nu. Känns som om oron aldrig tar slut. Men måste försöka njuta av att jag faktiskt är gravid

Roligt för dig!!! Skickar positiva tankar
  • Joey1981
    waldesten16 skrev 2017-11-02 06:29:23 följande:

Kör med letrozol! jag har en ovitrelle spruta över som jag ska ta när jag får utslag på testet denna gången. Så känns det lite bättre, att man gör något för att öka chanserna. Beställde även hem två olika mediciner från "min" homopat som ev. kan göra så att kroppen svarar bättre. Ska bli spännande och se om det ger resultat. Greppar varje tips jag får nu. Heja oss!

Vad är det för mediciner? Nyfiken och är på allt som kan ge resultat!!!!
Svar på tråden Ivf rmc linköping hösten 2017