Ivf rmc linköping hösten 2017
Men nej:( usch lider med dig. Ta tid och vara ledsen. Så svårt att veta vad man ska säga. Stor kram till dig!
Jag hoppas det går bättre för er andra <3
Kramar
Men nej:( usch lider med dig. Ta tid och vara ledsen. Så svårt att veta vad man ska säga. Stor kram till dig!
Förstår att det är tungt för dig, undrar bara hur det går för dig. Tänker på dig !
Hej igen!
Roligt och läsa att det går framåt för er här
Jag har fått vänta en cykel, ska testa ägglossningtest imorgon bitti. Håller tummarna att våra frusna ägg klarar sig och det blir återföring nästa vecka.
Väntan har varit jobbig och jag har inte orkat läsa något här. Därav frånvaron, hoppas ni förstår.
Hej ! Klart vi förstår, ibland behöver man stänga av för en stund. Roligt för er att ni är på gång nu igen. Hoppas allt går vägen denna gången?
Hur funkar det med frysåterföring? Tinar de upp ett ägg eller två ? Hur många fick ni till frysen?
[quote=78081833][quote-nick]Joey1981 skrev 2017-10-08 15:16:42 följande:[/quote-nick][/quote]
Vi fick vänta en menscykel så allt läkemedel skulle gå ut kroppen.
Jag ska testa med Clearblue ägglossningstest tills jag får en glad gubbe på stickan.
Sen vet jag inte mera....
Då har vi varit och gjort den andra äggåterföringen!!
Håll tummar, tassar och klor
Åå vad spännande! Håller alla tummar och tår dom går! När fick du testdag?
Ja det är lite konstigt. Jag ska fråga på måndag när jag ska dit får vi se vad dom säger om det.
En annan fråga:
Kommer inte ihåg från första samtalet hur många IVF-behandlingar man får gratis?!
Är det en hormonbehandling med tre återföringar?!
Det är 3 äggplock, obegränsat med återföringar, beror ju på hit många det blir till frysen!