Borde Pride avskaffas?
Det är många som tycker att Pride är onödigt och att skattepengar borde läggas på lite vettigare saker. Vad anser ni?
Det är många som tycker att Pride är onödigt och att skattepengar borde läggas på lite vettigare saker. Vad anser ni?
Vilket nu?
Du sympatiserar med denna nazi gang som påstår att Sverige styrs av judar, men har inte några problem med homosexuella?
Men du känner till deras agenda?
1. Judar
2. Kommunister
3. Homosexuella
4. Hemlösa
5. Horor
6. Feminister
7-99 ....
ska utrotas?
Who's hurt?
Men jag förvånas ständigt över människor som irriteras av andras beteenden trots att de har alla möjligheter att avstå från att ta del av dem.
Om du inte gillar vad du ser, titta åt ett annat håll.
Nej det tycker jag inte, men jag tycker att det är synd att några förstör hela grejen. Visst är det ett jippo men ändå med en allvarlig mening bakom. Då är det synd med vissa som är mer eller mindre nakna och låtsas ha sex mitt framför barn.
Jag tror nu inte deras avsikt var att stå just framför barnen, men de hade verkligen noll koll och var kanske inte så nyktra heller, men barnen framför mig blev skrämda och äcklade tyvärr. Deras föräldrar tog med dem bort, men skadan var ju redan skedd. Såg flera olika som inte verkade bry sig vem som såg och det är som sagt synd.
Det borde vara kvar, men bekostas av privata pengar, inte skattemedel.
Jag tror inte att det är speciellt mycket mer naket än någon annan parad, är det just den homosexuella nakenheten du stör dig på?
För övrigt är Pride, som redan skrivits en mängd gånger, betydligt mer än paraden, paraden avslutar en vecka av aktiviteter, workshops, fester, föreläsningar osv och är en tämligen liten (men extremt uppskattad) del av Pride