Vi med BIM September 2017
Testade positivt idag BIM-2, första försöket till första barnet! Är helt skakis!
Testade positivt idag BIM-2, första försöket till första barnet! Är helt skakis!
Fortfarande ingen mens trots ganska kraftig mensvärk imorse, igår morse och på onsdagsmorgonen. Lite lustigt...för det känns verkligen som att den ska komma så fort jag kissat. Vanligtvis har jag lite mensvärk dagen innan mens och väldigt kraftig precis innan den kommer, men nu har jag ju haft det i 3 dagar!?
Annat symptom, om man vågar säga så, är ömma bröstvårtor samt att de är större och det syns massa ådror på dem, även på vårtgården. Kanske ser jag det för att jag vill se det, men jag vill nog minnas att det inte var så förra cykeln.
Idag är det BIM-2 eller 3.
Med båda mina graviditeter var mitt första tecken ådror på brösten och även mensvärk :) så lycka till!
Vågar nästan säga Grattis för det är ju tydliga graviditets tecken ????
Har du barn sen innan?
Usch usch usch... nervigt! BIM på söndag... inga känningar förutom stickningar i buken men inget annat! :/ Jo, varit lite kass i magen men det brukar jag bli dagarna före mens. Har bestämt mig för att inte testa innan denna gång, så väntar olidligt
Hålker tummarna för alla som väntar och alla som plussat!
Förstår dig! Vi håller på att försöka skaffa vårt andra barn, har en son på snart två år. Man blir så otålig ! Håller tummarna för dig :)
Oj 18 dagar! Ja kroppen är bra märklig ibland! Har också alltid haft regelbunden mens, alltid kommit på dagen! Så tar ett test på måndag eller tisdag om den inte dykt upp.
Har en son på 10 sen ett tidigare förhållande, så nu blir det en sladdis med min nya. Han har inga barn sen tidigare så det är lite extra roligt, bara längtar att få visa honom ett plus!
Har du barn sen innan eller blir det första?
Svart på vitt då är så galet lycklig just nu <3
Ja det är kul, han tjatar såååå om syskon så nu hoppas jag det tar sig så han kan få en överraskning:)
Ja det förstår jag:) Hållar tummar å tår för oss!
Förstår dig. Jag hade BIM förra söndagen och tänkte ändå vänta till tisdag nästa vecka haha.
Men var lite ivrig så tog test redan igår. Om det håller i sig så lyckades vi.
För att det gick så snabbt är jag helt säker på för vi hade clearblue digital med dubbel hormonindikator. Behöcde bara köpa 1. Värt varenda krona.
Hoppas hoppas för er med!