Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Oftast tar det 5-10 dagar innan ägget fäster i livmodern. Innan dess producerar inte kroppen hcg. Man känner därför inget innan dess och många får inte några symtom förrän mensen uteblir :) Så finns säkerligen chans att det tagit sig ändå! :)
Okej det visste jag inte. :) Tack för info!
Vi får se...men har som sagt ej försökt 100% vi försökte bara 2 dagar vilka var första dagen på hög fertilitet och första dagen på Maximal fertilitet... Vi får se... Men är laddad för nästa månad!
Naw måste bli kul då när han är så självständig.
Okej det visste jag inte. :) Tack för info!
Vi får se...men har som sagt ej försökt 100% vi försökte bara 2 dagar vilka var första dagen på hög fertilitet och första dagen på Maximal fertilitet... Vi får se... Men är laddad för nästa månad!
Nån fler som får molvärk och känner sig febrig vid äl? Haft sjukt ont som mensvärk och yrslig sen i fredags och känner mig halvfrusen i helgen.
Enligt kalendern har jag äl på tisdag men känns som den har kommit tidigare.
Mensen slutade i måndags så de känns väldigt tidigt på något sätt.
Nån fler som får molvärk och känner sig febrig vid äl? Haft sjukt ont som mensvärk och yrslig sen i fredags och känner mig halvfrusen i helgen.
Enligt kalendern har jag äl på tisdag men känns som den har kommit tidigare.
Mensen slutade i måndags så de känns väldigt tidigt på något sätt.
Får alltid sjukt ont vid ÄL och ett par dgr innan....som mensvärk, vilkwt på ett sätt är bra så man har koll men känns sådärmed sexet då när man har så ont bara
Samma här! Hade beräknad ägglossning till på onsdag men fick positivt äl-test idag. Så har bara försökt igår och idag, får hålla tummarna för att det går ändå!
Annars får vi ladda för nästa månad! :)
Ja men verkligen :) nu är han så stor också och kan hjälpa till med mycket samtidigt som han har fått all tid av oss när han har varit ensambarn så länge. Och de är först nu han börjar tjata om ett syskon också :)
Fl
Men att ni försökte dagen för maximal fertilitet bådar ju gott:P