Snultan skrev 2017-09-04 15:18:23 följande:
Åh vad mysigt med hus. Det kan faktiskt göra skillnad i bebisverkstaden också, mindre stress, mer harmoniskt att bo i hus på nåt vis.
Tack så mycket:)
Snultan... jag skrev ett super långt meddelande till dig häromdagen...som svar... men det var strul med sidan fick skriva om allt 2 ggr sen gav jag upp.
Dum som jag var kopieradr jah inte texten.
Har fått mitt digital test och är så suuugen på att testa det ikväll. Men får väl hålla mig till imorgon bitti.
Har jobbat ett 7 timmars pass idag lagat mat och plockat undan o så. Nu är jag helt slut.
Inget plugg idag inte.
Känner inga symptom...men kanske ej har tiden att känna heller?!
Känner nu när jg sätter mig ner.. har lust att gå och lägga mig...men tänker att det är trötthet från allt jag har att göra. Plugga heltid. Vara med familjen jobba extra etc.
Om jag nu är gravid så är jag super nöjd med att ej känna något. Är mest chockad för sist mådde jg sååå illa.
Och kunde ej ligga på mage för brösten värkte osv. Fast ja det kan ju bero på att kroppen redan är "van" sen förra.
Det är helt underbart iaf. Nu känner jag att jag gärna knäpper upp jeansen och att jag kanske mår små illa på kvällarna.
Jag äter helst bara små måltider men ofta. Ja... det är väl det. Får frossa också...är orolig att något är fel?!
Även om det visar gravid imorgon så är det ändå lite löskigt med den här frossan.
Snultan skrev 2017-09-04 15:18:23 följande:
Åh vad mysigt med hus. Det kan faktiskt göra skillnad i bebisverkstaden också, mindre stress, mer harmoniskt att bo i hus på nåt vis.
Tack så mycket:)
Tredje gången jag skrev inlägg till dig och allt bara försvinner så himla tråkigt.
Ska iaf ta test imorgon.
Har inga symptom. Eller jo knäpper gärn upp byxorna magen känns utspänd. Och sen lite lite illmående och nja...gabska trött. Vill sova nu.
Men tänker att det är jobb plugg o familjeliv. Allt i ett som gör mig trött.
Jag får frossa med som skrämmer mig. Även om det visar Gravid imorgon tänk så är något fel?
Jag är såklart supernöjd att må så här bra än sålänge. Riktigt skönt men oron finns där att då kanske npgot ej stämmer?!