Inlägg från: 33villbligravid |Visa alla inlägg
  • 33villbligravid

Vi som är på femte försöket till första barnet

LillaAw skrev 2017-08-25 19:02:28 följande:

Jag tycker det ser positivt ut ! :)

Ja, jag hoppas på det! Är skitnojig nu för att testa imorgon. Tänk om strecket inte är kvar eller blivit svagare? ????
  • 33villbligravid

God morgon tjejer! Så här ser det ut idag! Ursäkta att jag bombarderar er är bara så till mig och tror inte mina ögon! Mensvärk hela tiden kan jag meddela och ömma bröst ...

Nu behöver jag hjälp. Ska på bröllop i norra Finland idag och det kommer att bjudas på massor av sprit. Jag är inte känd för att spotta i glaset om vi säger så ;) Hur ska jag klara detta utan att ngn märker? Vill inte berätta ännu då bara är på BIM - 3. Manner är inte med så får ingen hjälp av honom med att smuggla undan vinglas!

• 33villbligravid
    Jooosen skrev 2017-08-26 07:06:31 följande:

Alltså vad spännande! Ser garanterat ut som plus! Skyll på uvi kanske? Stark penicillinkur där du mår illa om du dricker. Eller ser folk igenom det? Kommer folk märka om du låtsas dricker och sen häller ur på toa osv? Är det en sittande till bords middag? (Antar d pga bröllop men ..)kram

Ja - Jag tror jag kör på hälla ut på toa i kombo med "huvudvärk" / "mår illa" :D
  • 33villbligravid
    FrökenJ90 skrev 2017-08-26 09:01:30 följande:

När blir beräknat Bf för dig? :)

Tack! Fast vågar inte riktigt tro på det ännu! Bf 7 maj om detta nu skulle vara på riktigt :D
  • 33villbligravid
    FrökenJ90 skrev 2017-08-26 09:39:28 följande:

Jag vågar knappt tro på det heller. Här blir Bf 3 Maj så då har vi nära varandra ^^

Jo verkligen nära! Finns det någon tråd för bf i maj redan? Jag vågar ju knappt tro det är sant ännu ... men himla glad att ens fått något slags streck på Stickan!

Håller tummarna för alla er andra här i tråden att går vägen antingen nu eller på nästa försök!! Kram :)
  • 33villbligravid

Sedan undrar jag: Detta är testa tidigt stickor. Påverkar det resultatet? Streckets tydlighet? Alltså om jag skulle testa med vanligt, Skulle det synas då också?

• 33villbligravid
    FrökenJ90 skrev 2017-08-26 11:42:51 följande:

Håller med ^^

Ja, ska göra det! Men får inte tag i ett före sent sökväll. Så får testa då!
  • 33villbligravid

Oj så ni är söta! Har inte ännu fått tag på digitalt, Men testade på nytt imorse och fick ett ungefär likadant streck som igår. Lite orolig för tycker det ju borde bli klart starkare för varje dag...

Däremot har uvi kommit tillbaka med full kraft så måste gå in till jouren bara kommer hem från bröllopet senare ikväll ... sen ska skaffa digitalt, men svårt att testa då måste kissa med 2 H mellanrum minst pga uvi. Hoppas ni har en bättre dag!

• 33villbligravid
    FrökenJ90 skrev 2017-08-27 21:22:55 följande:

Åh härligt! Stort grattis :D <3

Super tack!! Jag trodde aldrig det skulle gå vägen! <3
  • 33villbligravid
    Typtessan skrev 2017-08-27 21:32:59 följande:

Grattis!! Vad kul med två plus i tråden denna månad. Har du haft några symptom?

Nja - jag har haft som typ mensvärk från och till. En lite konstig tryckande känsla i halsen. Men faktiskt känns det ganska som precis före mens för mig .. brösten lite mindre ömma än annars.
  • 33villbligravid
    Typtessan skrev 2017-08-27 21:32:59 följande:

Grattis!! Vad kul med två plus i tråden denna månad. Har du haft några symptom?

Och tack!! Kan ju faktiskt inte tro det stämmer :)
  • 33villbligravid
    Jooosen skrev 2017-08-27 22:41:52 följande:

Grattis!!

Stort tack! Håller tummarna för dig nu!! Jag fick ju Letrozol utskrivet fastän inte gått så lång tid och borde ha egen ägglossning. Kanske det var det som gjorde susen!
  • 33villbligravid
    Tottie skrev 2017-08-28 10:39:58 följande:
    Grattis va roligt!! Jag har verkligen blivit upplyft att se två plus i denna tråd. Känns lite lite troligare på något sätt att det att det kommer gå för oss också snart :)
    Ja - helt säkert! Lycka till!!
Svar på tråden Vi som är på femte försöket till första barnet