Vi som är på femte försöket till första barnet
Hej! Hur har det gått? Fick du tant röd på besök eller väntar du ännu på mens eller plus? Hoppas tanten håller sig borta ...
Hej! Hur har det gått? Fick du tant röd på besök eller väntar du ännu på mens eller plus? Hoppas tanten håller sig borta ...
Är på BIM+1. Än så länge ingen mens. Tror dock min ägglossning va en dag senare än vad natural cycles sa så isåfall har jag antagligen BIM idag. Tog test igår som va negativt så skulle visat om det var något. Menskänningar fortfarande :/
Dök den upp igår? Hur mår du nu? Kram <3
Hoppas att din håller sig borta ;) Jag har bim imorgon. Känner ingenting alls och tempen är fortfarande rätt hög. Bifogade min graf i ett inlägg ovanför här.
Hoppas verkligen att den inte sjunkt imorgon. Är typ nervös inför tempningen imorgon. Har dock inte haft hög temp så nära bim innan. Och tydligen är min kurva trifasisk men det är ju ingen garanti tyvärr. Hoppas att du får plus! Ska du testa imorgon om den inte kommit då? :)
Bim idag. Hittills ingen mens. Tempen sjönk lite jämfört med igår men inte så lågt som den brukar vid mens. Bifogar graf. Vad tror ni?
Uppdatering: Mår lite illa nu på kvällen.
Godmorgon tjejer! Måste meddela er att jag kan "tyvärr" inte följa med er till bästa tråd ;)
Stort grattis!! <3 så glad med positivt besked! Du ger hopp till oss andra! Min mens kom nu tillslut så blir att fortsätta försöka ett tag till men det känns okej :)
Hej! Om du skrivit något så har det tyvärr inte kommit med i ditt förra meddelande ... Hur går det för dig? :)
Nja det var knappt så man såg strecket faktiskt. Såg det bara svagt svagt i en viss vinkel. Men tyckte det var märkligt eftersom tempen gick upp igen så tog ett digitalt för säkerhetsskull.
Ja det är lustigt ändå. Det är faktiskt bra att vänta tills efteråt. Men känns så konstigt, känner mig inte gravid så jag fattar det inte. Måste våga ringa mvc med xD
Ett givet plus! Grattis!!!
Jo imorn! Alltså torsdag. Men ömheten i brösten har sakta avtagit sista dagarna som det brukar när mensen kommer :( ... kanske testar imorn eller så skiter ja i det hehe.. hur ligger du till nu??
Jag hänger gärna med om någon startar en ny tråd :) man får deppa och sen gå vidare! <3
Den var lite oskarp. Här en annan. Tog testet på toan på ett varuhus och måste fråga en random kvinna och hon såg också!!! Nu hoppas vi på stegring!!