Vi som börjar med IVF hösten 2017
Vad många vi är i gruppen nu. Och så tror man att man är ensam i världen om att gå igenom det här. <3
Vad många vi är i gruppen nu. Och så tror man att man är ensam i världen om att gå igenom det här. <3
Stort grattis! Helt underbart men jag förstår även oron.. så du får stå kvar under ruvare än så länge :)
Haha jag är tvärt om! jag ska ju sätta in min blasto på söndag, och jag har redan laddat upp med 10 tester hemma! :D haha.. Va olika man är.. :D Gör ju i ostimulerad cykel, så något falskt positivt får jag ju iallafall inte :)
Nä precis, det är väl det jag är lite orolig för. Att det ska vara positivt men sen visa sig vara falskt positivt. Då bör vi ha testdag typ samtidigt då? Om vi nu håller oss till dess. ;)
Ja, om ultraljudet ser bra ut. Om jag räknar rätt så blir 5-dagars i sådana fall. :) Ägguttag i måndags.
Jag ska göra en fet imorgon... igår åkte jag på en riktig dyng förskyldning!! :( snorar och hostar och ont i halsen.. . Huuur tusan gör jag nu? Någon som vet om man får göra fet trots sjukdom? VILL INTE vänta en månad till :(
Här blev det ingen insättning. Inget av de 6 äggen har delat sig i så många celler att det var aktuellt att återinföra något. De ska avvakta och se till i morgon, har de utvecklat sig bättre då så fryser de in dem men om inte så kasserar de dem och så får vi börja om helt och hållet om två månader.
Dessutom var mina äggstockar fortfarande förstorade, så det hade inte blivit aktuellt med något återinförande ändå.
Sitter i bilen på väg hem och gråter nu. Åkt 3 timmar enkel resa hit och nu lika långt tillbaka.
Jag blev förkyld och fick halsont precis innan ET, så jag frågade dom om det kunde påverka chanserna nånting men sålänge man inte har hög feber så ska det inte vara någon skillnad. Det borde ju vara ungefär samma vid FET tänker jag :) ring och fråga om du känner dig osäker, håller tummarna för att det blir av imorgon! Krya på dig och lycka till <3
Jag tror inte det gör något :) Dom sätter nog tillbaka ändå! Lycka till imorgon <3 Hade ni 1 eller flera frysta?
Jag är ruvare till en perfekt 5dagars <3 testdag 16/9