Mjbo skrev 2017-07-26 00:07:34 följande:
Hej!
Får jag haka på här?
Vi kommer göra en fet (frysåterföring) i höst när jag fått min mens tillbaka. Vi är 26 och 25 år gamla.
Är ej kapabel till att få barn på naturlig väg och innan sommaren så gjorde vi äntligen vårt första ivf försök efter 2,5 år av undersökningar, operationer och mediciner. Vi blev gravida på första försöket men tyvärr slutade det i MA som upptäcktes i v 11 (fostret hade dött i v7). Förkrossande. Värsta veckorna i mitt liv... :(
Men, nu inväntar jag nästa mens som borde komma inom ett par veckor så att vi kan göra en fet i höst. Vet ej när det blir då jag inte har en aning om när mensen är tillbaka men det återstår att se :)
Hoppas jag får vara med här och att vi kan peppa och stötta varandra i denna otroligt påfrestande (men spännande) resa till ett barn :)
Välkommen! :) då är vi i samma ålder. Vi är oförklarligt barnlösa.. jag hoppas att det ska fungera..
åh vad hemskt. Förstår att det måste varit fruktansvärt :( när man äntligen blivit gravid efter så många års kämpande..
fick du många ägg till frysen? :)
Ja det e väldigt skönt att kunna skriva av sig till människor som går igenom samma sak <3