BF April 2018
Hej. Plussa igår och har bf 3 april. Har 3 söner sedan tidigare. Så tänkte jag startar en tråd där vi kan följas åt. Stötta varandra och dela vår upplevelse av våran graviditet.
Hej. Plussa igår och har bf 3 april. Har 3 söner sedan tidigare. Så tänkte jag startar en tråd där vi kan följas åt. Stötta varandra och dela vår upplevelse av våran graviditet.
Hur mailar jag dig?:)
Tjejer ni som gjort vul tidigt i graviditeten, är de alltid så att man kan se ett hjärta som slår om bebisen mår bra? Ska göra ett nästa vecka samma dag som jag går in i vecka 9 och är lite nervös inför det. Har väldigt mycket symptom och känner mig gravid, ingen blödning som tur är. Har valt att göra vul för att det är mitt första barn och jag är nervös och nyfiken på att se att det ligger något där inne, har inte tålamod att vänta tills kub :)
Skönt, mår oxå ok faktiskt- men har fortfarande semester så det kanske låter annorlunda när man är tillbaka på jobbet :) Vi gjorde VUL nu på morgonen och fick se ett pyttehjärta slå :) Lycka till!
Hej! Hittar inte gruppen på fb?? Hade ju varit så roligt! om man går med i en grupp, ser ens fb-vänner det då? Inte gått ut med det nämligen.. :)
Skakar gärna liv i denna då jag inte vill vara med i någon fb-grupp utan gärna skriver här då och då :) någon annan?
Jag hänger både här och på Facebook!
Skakar gärna liv i denna då jag inte vill vara med i någon fb-grupp utan gärna skriver här då och då :) någon annan?
Hänger också gärna på här! Jag är i vecka 14 (typ 13+4) men KUB var lite osäkert på datumet. Har mått väldigt illa men det är aningens bättre nu. Ser fram emot RUL.
Har två barn sedan tidigare, födda 2013 och 2015.
Jag hakar också gärna på tråden! Har haft en ganska jobbig start på graviditeten denna gång och känner mig rätt låg just nu men det är kul att läsa om andras framsteg sålänge tills jag har något att dela med mig av! Har bf 20 april.
Har två barn födda - 14 och - 15 sedan tidigare.
Kul att några vill hänga kvar här :)
Själv är jag i vecka 16, har mått dödens illa och kräkt som en galning fram till för nån vecka sen. Nu är det foglossning och humöret som är jobbigt.. har även hade SD i några dagar som faktiskt gör lite ont.
Har en underbar liten flicka på snart 15 månader där hemma :)
Hej!
Hittade precis denna tråden men verkar ju vara några som hänger kvar iaf!
Är i vecka 17 med första barnet, BF beräknad till 11 april som det ser ut nu.
Går gärna även med i fb-gruppen om någon vill bjuda in mig.
fel_icia_johnsson@hotmail.com
Hej!
Hittade precis denna tråden men verkar ju vara några som hänger kvar iaf!
Är i vecka 17 med första barnet, BF beräknad till 11 april som det ser ut nu.
Går gärna även med i fb-gruppen om någon vill bjuda in mig.
fel_icia_johnsson@hotmail.com
Hej!
BF 26 april här (14+4). Har ni någon FB grupp eller liknande, där man kan få lite gemenskap? :)
Hej!
BF 26 april här (14+4). Har ni någon FB grupp eller liknande, där man kan få lite gemenskap? :)
Hej!
Jag hakar också gärna på här. Är i vecka 18 (17+6) och har rul om två dagar - längtar och är nervös! Fram tills nu har jag mått jättebra - inte ens mått illa en enda gång - men igår och idag har jag haft ont i magen. Den känns spänd och öm. Speciellt runt naveln, har googlat och läst om navelbråck - låter jättehemskt. Någon som har liknande känningar?
Glitterp - jag skrev till dig här, så får du gärna lägga till mig i den hemliga gruppen! Tack! :)
Hej hänger gärna på här då jag nästan aldrig använder fb.
Är i v17 (16+4) med bf 30 april.
Första graviditeten och första barnet. Först bland alla vänner och syskon så känner mig lite ensam att inte kunna bolla tankar/känslor/funderingar med någon.
Mått relativt bra förutom tre veckor intensivt illamående samt den konstanta tröttheten. Känns som om jag sover mer än jag är vaken, hoppas det vänder snart!
Rul 5/12, tänker inte kolla kön. Hur tänker ni/har ni valt att göra? :)
Hej hänger gärna på här då jag nästan aldrig använder fb.
Är i v17 (16+4) med bf 30 april.
Första graviditeten och första barnet. Först bland alla vänner och syskon så känner mig lite ensam att inte kunna bolla tankar/känslor/funderingar med någon.
Mått relativt bra förutom tre veckor intensivt illamående samt den konstanta tröttheten. Känns som om jag sover mer än jag är vaken, hoppas det vänder snart!
Rul 5/12, tänker inte kolla kön. Hur tänker ni/har ni valt att göra? :)