Inlägg från: Hoppas7910 |Visa alla inlägg
  • Hoppas7910

BF April 2018

Dahlia02 skrev 2017-10-05 08:51:21 följande:

Skakar gärna liv i denna då jag inte vill vara med i någon fb-grupp utan gärna skriver här då och då :) någon annan?

Hänger gärna här jag med :)
  • Hoppas7910

Kul att några vill hänga kvar här :)

Själv är jag i vecka 16, har mått dödens illa och kräkt som en galning fram till för nån vecka sen. Nu är det foglossning och humöret som är jobbigt.. har även hade SD i några dagar som faktiskt gör lite ont.

Har en underbar liten flicka på snart 15 månader där hemma :)

• Hoppas7910
    Antfah skrev 2017-11-18 10:20:06 följande:

Hej hänger gärna på här då jag nästan aldrig använder fb.

Är i v17 (16+4) med bf 30 april.

Första graviditeten och första barnet. Först bland alla vänner och syskon så känner mig lite ensam att inte kunna bolla tankar/känslor/funderingar med någon.

Mått relativt bra förutom tre veckor intensivt illamående samt den konstanta tröttheten. Känns som om jag sover mer än jag är vaken, hoppas det vänder snart!

Rul 5/12, tänker inte kolla kön. Hur tänker ni/har ni valt att göra? :)

Hej :) och grattis till bebben!

Ja du.. den där tröttheten! Tar lite kål på en. Själv gick jag in i v 21 idag och tar ff en liten middagslur när jag kan! Visserligen har jag en väldigt aktiv 16 månaders dotter här hemma som tröttar ut mig men ändån.. hade önskat jag var lite piggare.

Vi var på RUL för lite mer än 1 vecka sedan. Vi ville ta reda på könet men det lilla livet samarbetade inte ;) jag är nyfiken av mig så jag vill gärna veta även om det inte spelar någon roll alls :)
Svar på tråden BF April 2018