BF April 2018
Hej. Plussa igår och har bf 3 april. Har 3 söner sedan tidigare. Så tänkte jag startar en tråd där vi kan följas åt. Stötta varandra och dela vår upplevelse av våran graviditet.
Hej. Plussa igår och har bf 3 april. Har 3 söner sedan tidigare. Så tänkte jag startar en tråd där vi kan följas åt. Stötta varandra och dela vår upplevelse av våran graviditet.
skumt! vi har samma datum för sista mens, och både min app och bm är överens om att jag är i v 6+0 :)
Hej allihopa!
Har också plussat och har bf 13 april 2018. Skulle gärna vilja släppas in i facebookgruppen som skapats eftersom jag sällan hänger på familjeliv. Hur hittar jag gruppen? Ser framemot att följas tillsammans ????
/Amanda
Hej,
Har bf 2 maj...
Plussade häromdagen och hoppas det går vägen då jag haft två missfall med min nya man under ett halvår...
Har tre barn sen tidigare (samt ett till missfall) och två bonusbarn....nu håller vi tummarna!!!
Hej allihopa!
Har också plussat och har bf 13 april 2018. Skulle gärna vilja släppas in i facebookgruppen som skapats eftersom jag sällan hänger på familjeliv. Hur hittar jag gruppen? Ser framemot att följas tillsammans ????
/Amanda
Jag vill gärna vara med i fb gruppen. Lägg gärna till mig sofia.hallberg@gmail.com :) v.5+6
Tack glitterpinnar! ????
Min adress är amanda_nilsson@hotmail.com.
Hej allihopa! :)
Jag har också plussat, ser ut som jag är i vecka 5+0 idag, bf 26 april :) andra barnet! Är också gärna med i facebookgruppen, ska försöka skicka iväg min mejladress :) hehe.
Hur mår ni allihopa?
Vem skickar man mailuppgifterna till om man vill vara med i gruppen? Visst är den "hemlig"?
Vem skickar man mailuppgifterna till om man vill vara med i gruppen? Visst är den "hemlig"?
Hej allihopa! Plussade igår efter en oregelbunden mens, har BF i slutet av april och väntar barn nr 5 hänger gärna på nån grupp på fejjan!