BF April 2018
Om det är någon som vi missat att bjuda in i Facebookgruppen (kolla gärna er mejl och ev er skräppost där inbjudan kan hamna) så kan ni skicka er mejl till mig så bjuder jag in er :)
Om det är någon som vi missat att bjuda in i Facebookgruppen (kolla gärna er mejl och ev er skräppost där inbjudan kan hamna) så kan ni skicka er mejl till mig så bjuder jag in er :)
Hej allihopa!
Har också plussat och har bf 13 april 2018. Skulle gärna vilja släppas in i facebookgruppen som skapats eftersom jag sällan hänger på familjeliv. Hur hittar jag gruppen? Ser framemot att följas tillsammans ????
/Amanda
Jag vill gärna vara med i fb gruppen. Lägg gärna till mig sofia.hallberg@gmail.com :) v.5+6
Vem skickar man mailuppgifterna till om man vill vara med i gruppen? Visst är den "hemlig"?
Tack glitterpinnar! ????
Min adress är amanda_nilsson@hotmail.com.
Hej! Jag plussade för en vecka sedan och har bf 30/4, vill gärna vara med på fb! Min mail är micsk166@gmail.com grattis tjejer till era plus!
Ni som vill vara med i den hemliga Facebookgruppen, skicka er mejl till mig här på familjeliv så lägger jag till er :) Vi har massor av plats :D
Ni som vill vara med i den hemliga Facebookgruppen, skicka er mejl till mig här på familjeliv så lägger jag till er :) Vi har massor av plats :D
Hur mailar jag dig?:)
Hej!
Hittade precis denna tråden men verkar ju vara några som hänger kvar iaf!
Är i vecka 17 med första barnet, BF beräknad till 11 april som det ser ut nu.
Går gärna även med i fb-gruppen om någon vill bjuda in mig.
fel_icia_johnsson@hotmail.com
Hej!
BF 26 april här (14+4). Har ni någon FB grupp eller liknande, där man kan få lite gemenskap? :)