• Längtar17

Fler?

Karins08 skrev 2017-09-07 11:20:35 följande:

Tack men min största blåsa är 14 mm (dvs inte mycket tillväxt) så fick inte grönt ljus på att ta ovitrelle. Så nya tag nästa månad

Hoppas det går bättre för dig! Känner mig avis på tempot i ditt fall, det känns som att tiden bara står still i mitt fall

Vad tråkigt! För ett år sen var jag tvungen att göra 6 mån uppehåll för en operation så vet precis hur jobbigt det kan vara att vänta. Hoppas det går så snabbt det bara kan!
  • Längtar17
    Kiim0 skrev 2017-09-08 11:02:49 följande:

Jag mår fortfarande skit, har nog aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Vet inte hur jag ska ta mig ur den här situationen. Känns som att allting har blivit mycket sämre mellan mig och min sambo också..

Är väl inte så konstigt varken att du är nere eller att er relation slits! Har tänkt mycket på dig och hoppas att du hittar hur du vill gå vidare.

Stor kram!
  • Längtar17
    Kiim0 skrev 2017-09-08 13:20:40 följande:

Tack så mycket fina du. Har tänkt på er också. Går in här lite då och då för att kolla hur det går för er. Jag håller tummarna att du får ett plus denna gången.

Tack! Idag känner jag mig helt slut i kroppen. Tror att det är kopplat till att jag jobbat hårt och nu inte ska vara där på en vecka.
  • Längtar17
    Karins08 skrev 2017-09-11 11:04:46 följande:

Lycka till idag Längtar!

Tack, det har gått bra. När har ni fått TD efter FET? Ska vänta ända till 28 september med 5 dagars. Dvs en vecka efter bim.
  • Längtar17
    ijo skrev 2017-09-11 13:44:27 följande:

Vad härligt att höra! Jag fick också rätt sent. 22 dagar efter ÄL tror jag det var. Hade FET 16/8 och TD 1/9.

Ijo: Hur går det för dig?

Får se, gissar att mensen avslöjar innan dess (beräknad till nästa vecka).
  • Längtar17
    Karins08 skrev 2017-09-15 13:55:09 följande:

Hur mås det i tråden?

Hur mår du Karin? Hur funkar det att vänta? Har ni lagt ny plan för nästa cykel?

Jag mår helt ok. Har varit sjukskriven den här veckan och det har verkligen varit skönt även om jag känner att jag mått bra. Känner mig inte gravid men är ju bara på RD4 med blastocyst så kanske finns en chans ändå.

Ijo: vilken dag testade du positivt?
  • Längtar17
    ijo skrev 2017-09-15 18:20:22 följande:

Jag testade svagt positivt redan på RD5 med blasto :) Sugen på att testa?

Ja, men inte säker på att jag är redo för svaret. Har inga symtom alls och ingen känsla.
  • Längtar17

Bruna flytningar (lite lite) igår kväll och idag. Pyttelite rosa flytning nu. Negativt test imorse. Fan också!

Är bara på RD 5 med blastocyst så hade inte räknat med risk för blod än...

• Längtar17

Tyvärr hade jag rätt. Fick mensen idag :( Skrev kliniken efter flytningarna igår och fick till svar att det kan bli så av Lutinus. Bara det att ingen har sagt att jag ska ta Lutinus. Dom är väldigt snurriga.

Har tyvärr inte fler i frysen (fick bara 1) så blir ivf igen. Långa så startar sprutor om 3 veckor.

Ajdå, men hur länge är du borta? Vad du får vänta hela tiden!

Svar på tråden Fler?