Inlägg från: Summerchild |Visa alla inlägg
  • Summerchild

Nu är bebisarna här! Bf Juli 2017

Här

Är Elvin 2 månaders dagen 20 juli

• Summerchild

Vad gör man åt att det blir liggläge på bilden...aja iaf skitkul med alla bilder :)

• Summerchild

Nu gjorde jag collage av le-bilder ....nån som har instagram kan vara kul att följa alla om nån vill :)
  • Summerchild
    GrönaDruvan skrev 2017-09-21 15:52:49 följande:

Jag har insta! SaraMaria1978

Vill du följa så skriv det här först, jag godkänner inte annars, om jag inte vet vem det är! Följer gärna dig också!

Jag följer dig nu om nån minut :)
  • Summerchild

Jag har bara 3 följare då jag använde det som collage för mina bilder... :) tog bort konto på fejan och allt för att det kändes som strunt alltihop vem som får mest likes och nä var inte min grej... har fejan hemligt för bilder nu bara

• Summerchild
    GrönaDruvan skrev 2017-09-21 16:09:36 följande:

Jag följer gärna ändå, men förstår om du inte vill. Skickade en förfrågan iaf, hihi

Jo jag vill.... menar att jag är den som älskar titta på bilder.... jättefina bilder du har... en likes från mig kommer ibland men jag är inte den som gillar allt å kommenterar allt :)

Upplevde det som att man var tvungen ha så mkt likes det gick å kommentarer för då var man älskad så därför slutade jag
    GrönaDruvan skrev 2017-09-21 16:09:36 följande:

Jag följer gärna ändå, men förstår om du inte vill. Skickade en förfrågan iaf, hihi

Jättefina bilder:) älskar se bilder
  • Summerchild

Lägger till er som har nämnt namn jag har iaf 4 följare. :)

• Summerchild

Elvin bajsar inte på 2 dagar men det var tydligen normalt. Han har lite jobbigt äta... han smackar och tappar taget.... bäst att mata honom när han är trött innan middags sömn.....

hans ögon ser ut att titta på min panna än mina ögon. Normalt?

Jag själv har lite ont i magen nertill dels när jag ska upp ur sängen ...eller molande ...kan vara infektion men orkar inte ta tag i det.... kan ju gå över?

• Summerchild
    LeyasMamma skrev 2017-09-24 01:40:33 följande:

Att man får lite förhöjd temperatur är normalt, men blev så förvånad att jag ligger under min normala temp, kanske har med snabb viktnedgång att göra? Har gått ner 19kg på 9 veckor :) sen är det lite jobbigt för jag tror konstant saga har feber eftersom hon har så mycket högre temp än mig :DSå va jag under graviditeten, nu är det tvärtom. Svettas inget nu men har inte ont utav att det är kallt heller. Men som sagt, jobbigt att tro att saga har feber hela tiden då jag ligger mellan 35,1-35,7 och hon ligger på 36,7-37,0 :DDetta med ögonen är nog helt normalt, så gör min tjej med :) men detta med att du har ont i magen ska du kolla upp, att gå med en infektion i livmodern är inget som ordnar sig självt och kan va farligt. Vill du ha fler barn så är det definitivt något du ska kolla upp då man kan få skador utav en infektion som gör en steril.

Jo det vill jag iofs ha fler barn.... ska berätta för doktorn att jag även hade avslaget som luktade död.... när det slutade var lukten bra igen men nu dock ont vid ansträngning. Trodde det var normalt. Men kollar väl upp det på måndag. :(
  • Summerchild
    GrönaDruvan skrev 2017-09-27 21:23:48 följande:

Jag har inget preventivmedel nu...vill inte ha nåt. Har ett recept på p-piller liggandes, och får väl börja med det, men än sålänge har vi inte sex, så jag avvaktar.

Tjejer...jag har kommit in i en period när jag tänker på psd hela tiden. Läser tråd efter tråd om föräldrar som förlorat sina barn i det och är så fruktansvärd rädd att det ska hända. Oskar är ju i den åldern nu där flest fall av psd händer....fy, vad hemskt det är att tänka tanken att det kan hända..jag hade ju blivit helt förstörd.

Så glad att jag har larm, annars hade jag aldrig kunnat koppla av. Det ger ju en viss säkerhet, även om det inte är säkert att det går att rädda ändå om det skulle hända...

Min mamma förlorade sin dotter i psd 29 juli på 70 talet.... hon föddes 24 maj ....hon var alltså 2 månader. Och min pappas tvillingbror dog i psd på 50 talet ca 5 mån gammal.... det kanske kan betyda att risken är mindre att det händer igen på så kort led? Nånting jag hört
Svar på tråden Nu är bebisarna här! Bf Juli 2017