För oss med bim AUGUSTI 2017
Tog det 5 månader med CB dubbelhormonindikator?
Vår plan är att använda den nu direkt från första försöket för att öka våra chanser.... hoppas det hjälper...
Tog det 5 månader med CB dubbelhormonindikator?
Vår plan är att använda den nu direkt från första försöket för att öka våra chanser.... hoppas det hjälper...
Vad tror ni? Spökstreck eller gravid?
Jag tog ett RFSU köpt på butiken. Denna bild är tagen innan 5 min gått (var tvungen att springa iväg innan 5 min gått :)) ingen direkt tvekan va?
Nu kom bekräftelsen på det suuuuupersvaga streck jag fick igår!! :D Är typ mållös.
Tack!! Kunde inte låta bli att köpa ett digital och det var också positivt!!
Hur går det för dig? :)
Ja så var det, grattis till oss båda då!! :) Hoppas allt går vägen.
Jag är livrädd för att börja må illa, eller framförallt för att börja kräkas. Jag jobbar som Personlig Tränare vilket betyder att jag spenderar dagarna på ett gym med olika kunder, ibland redan från 06:30 på morgonen. Tänk om jag typ spyr rakt ut? Eller måste springa på toaletten hela tiden? Vill ju inte berätta för någon att jag är gravid ännu :/ Håller tummarna för oss båda att vi inte börjar spy!!! :)
Grattis till alla som plussat! Jag hade helt glömt bort o testa nu de senaste dagarna, hade BIM i förrgår. Kom på att jag kanske skulle testa när jag precis kissat så väntade 10 minuter och kissade mini lite, men titta här?! Hoppas hoppas hoppas den lille/lilla vill stanna!
Osäker förra testet (översta, BIM -9) och orkar inte vänta till BIM så nu testade jag igen (understa, BIM -6) och det syns ju skillnad. Nu får jag försöka hålla ut de sista 5 dagarna hehe..
Känner mig febrig och har gjort i några dagar nu. Har dessutom huvudvärk sen igår och har svårt att sova, så jag känner mig typ överkörd av en buss.. ÄL+9 idag och ser utan problem ett svagt ljusblått streck på CB, men kan inte få med det på bild..
Hej!
Jag hade ÄL runt 5-6/8 och testade nu.. på ÄL+10. Är der bara jag som ser TVÅ streck. Det är svaaagt men ändå! Ska testa imorgon och övermorgon. Men vad tror ni!!!
BIM om 5dagar*
Plötsligt syns strecket ännu tydligare.
Och där kom bruna flytningar. Tror mensen är på g och att jag är på väg få ett tidigt mf.
Vill bara gråta. Blir mitt 4:e missfall. Skall snart på middag med sambon fira hans födelsedag. Hade förberett att överraska honom jag var gravid, gjort ett paket jag skulle ge honom. Nu måste jag hålla ihop så jag inte förstår hans dag. Men vill bara slita ut hjärtat och skrika och gråta. Hur mycket skall man orka :(
Förlåt men är bara så ledsen...
Fick tyvärr missfall igårkväll :/ ville bara säga lycka till ni andra <3
Nej, vad tråkigt<3
Lider med dig????
Styrke kramar
Yes or no?? Har BIM imorgon lördag.