För oss med bim AUGUSTI 2017
Vad tror ni, mörkat bilden lite för så dåligt ljus.
Har BIM 5/8 så de är tidigt..
Brukar dessa tester ge spök? Tacksam för hjälp!
Grattis, det ser absolut ut som ett plus! det är mest cb early som brukar spöka, cb plus verkar mkt säkrare! jag tror att du kan lita på strecket!
när har du BIM?
Ah du är här också! :D
Tänkte mest hänga här inne ist för svag plus/spök-tråden.
Såg din CB med lite mörkare, där syns det ju supermycket. Alltså skarpa kanter. Det brukar vara bra. :)
Hur var det med symtomen?
Good morning! Var det morgonurin igår med? En del får starkare test em/kväll. :) Och så säger vissa att det är ännu så tidigt så kanske det är lite ojämt med hcg.
Ja enligt appen om 4 dagar. Men osäker! Har fått sämre humör, varit väldigt hungrig senaste dagarna och lite ömhet i brösten.
Men starkast har varit Molvärken i både äggstockar och livmodern.
Jag tog ett loyds apotek-test i morse....! Skymtade något innanför det lilla fönstret, tog isär och där finns ett svaaaaagt streck! Ser du det? :O
Fler som ser?
Ett tydligt plus!! Grattis!!! :)
Ett tydligt plus!! Grattis!!! :)
Känns som vi kanske är i samma konstiga sits?
Jag fick svagt positivt i lördags vilket var bim-4. Därefter har alla test varit negativa :(
Nu är jag på bim+1 och negativt test igen imorse.
Förra veckan hade jag supermycket gravid/PMS-symptom. Nu har typ allt försvunnit, så känns inte heller som att mensen är på väg. Tempen är fortsatt hög vilket också är ovanligt för mig. Aldrig varit med om liknande.
Att precis ha fått mens och vänta in äl och nästa bim... det är jobbigt. Varför blir man så fixerad vid att bli gravid när man bestämt sig för att försöka? Tänker på de ofta och på hur lång tid de ska ta och man kan få missfall med mera. Alla vi känner blir gravida på första försöket så då tror man att det ska gå så lätt så.
Nu blev det plötsligt verklighet. Jag började skratta för mig själv. Ska överraska sambon ikväll!
första försöket, jag är så lycklig!