• evve88

För oss med bim AUGUSTI 2017

Jess1233 skrev 2017-08-04 08:41:19 följande:

Vad hade du för symtom som fick dig att testa? :)

Ont i svanken, halsbränna, huvudvärk, stickningar i brösten, tydliga ådror på brösten, men ska tilläggas att med mitt andra barn hade jag inga symptom alls så det är ju väldigt olika :)
  • evve88
    Jess1233 skrev 2017-08-04 10:06:33 följande:

Ja de är lite coolt hur man reagerar olika måste jag säga :)

Jag får tyvärr vänta tills jag kan ta något test, ända man känner av är sina bröst kan inte ens ligga på mage längre haha.

Hur gör du mellan ÄL och BIM? Tänker du på kaffe å koffein intag osv eller har du börjat tänkt på de nu när du har pussat? :)

När har du BIM? :) Jag dricker ändå Max tre koppar om dagen och de ska man ju kunna göra så dricker Max det, däremot kunde jag inte dricka kaffe alls förra graviditeten för de smakade så äckligt! :p
  • evve88
    crx skrev 2017-08-04 10:52:11 följande:

Det är ju lugnande... jag känner bara lite ömhet i brösten, en liten molvärk i magen, som en knuten näve ungefär. Eventuellt lite illamående då o då men det kan vara annat.... nu börjar min oro.... vill inte förlora en till :*(

Tror inte du behöver vara orolig <3 detta är ju en helt annan graviditet, jag hade som sagt inte ett enda symptom sist förrän senare. Hann tänka "ska man verkligen må så här bra hela tiden och inte känna nått alls"? Håller tummarna för dig och försök inte tänka efter även om de är svårt! <3
  • evve88
    Lariz skrev 2017-08-04 15:19:06 följande:

Inte säker på BIM pga oregelbunden mens, men tycker mig inbilla en början till ett streck, någon mer som ser? ????

Jag ser :)
  • evve88

Tänkte bara säga att Mina test var positiva.

Testade med clearblue digital nu och det visade "gravid" : D lycka till alla!!

• evve88
    Jokri85 skrev 2017-08-04 20:50:00 följande:

Åhhh vad kul! GRATTIS! :D

Blir helt pirrig i kroppen för er som lyckas...minns hur det var med vår första...

Hoppas på ett plus jag med snart...

Hur tänker ni alla angående när barnet ska komma? Alla är ute efter sommarbarn 2018 eller spelar det mindre roll för er när? :)

Tack!! Jaa man blir helt lycklig och pirrig!! Precis som med första :D vi har bara kört på och inte brytt oss alls, tar de sig så tar de sig :) hur går det för er??
  • evve88
    Jokri85 skrev 2017-08-04 22:49:36 följande:

Åh härligt. Är det ert andra nu då? Hur lång tid tog det?

Vi ska börja försöka om ca 1 vecka...första försöket :D

Ja det är vårt andra :) första barnet tog sig på första försöket och nu tog de 5 månader!! Åh så spännande!! Lycka till :D
  • evve88
    Chimsi skrev 2017-08-05 00:34:20 följande:

Stort grattis!!!

Tack så jätte mycket!! :)
  • evve88
    Lariz skrev 2017-08-05 10:23:22 följande:

Stickorna stämde, vilken chock :D :O

Grattis!! :) hade med bara svaga på testlagrets så trodde aldrig de skulle visa "gravid" på digital :D
Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017