• Jooosen

För oss med bim AUGUSTI 2017

Dreambabydream skrev 2017-08-18 16:15:51 följande:

Och där kom bruna flytningar. Tror mensen är på g och att jag är på väg få ett tidigt mf. 

Vill bara gråta. Blir mitt 4:e missfall. Skall snart på middag med sambon fira hans födelsedag. Hade förberett att överraska honom jag var gravid, gjort ett paket jag skulle ge honom. Nu måste jag hålla ihop så jag inte förstår hans dag. Men vill bara slita ut hjärtat och skrika och gråta. Hur mycket skall man orka :( 

Förlåt men är bara så ledsen... 

<3
  • Jooosen
    5467 skrev 2017-08-19 20:11:00 följande:

Hur mår ni??

Mensömma bröst som vanligt. Bim på torsdag! Dudå? För mig känns d som mensen kommer tyvärr ..
  • Jooosen
    5467 skrev 2017-08-20 00:06:28 följande:

Juste vi synkar bim! :)

Otroligt ömma tunga bröst, yrsel och mol+ svullen mage. Kan ju verkligen vara pga vad som helst.

Har dock börjat tro att färre eller inga symptom = plus.

Men vi håller tummarna!

Ja samma här! Hade typ hoppats på att inte känna ett skit haha... hur många försök e ni på? Barn sen innan? Kram
  • Jooosen
    5467 skrev 2017-08-20 08:45:47 följande:

Vi har en född 2013. Längtan är stor! Fått två mf med precis 1 år mellan. Har alltid trott jag skulle ha barn med 2, Max 3 år mellan. Ni då? Kram!

Okej vad trisst :(... håller tummarna! Nej inga barn sen innan, så undrar om man ens är fertil liksom :/
  • Jooosen
    5467 skrev 2017-08-20 12:10:44 följande:

Har ni försökt flera cykler? Jag trodde inte att jag var fertil pga det inte hänt något tidigare med något ex, men vi sa att vi skulle börja försöka och pang poff på första försöket. Denna gång är betydligt mycket svårare!

Ah förstår!! Lätt att man får den känslan! Japp vi är på försök 5 som jag då alltså oxå tror går åt h-vete :(
  • Jooosen
    5467 skrev 2017-08-20 17:00:55 följande:

Heja heja! Än håller vi tummarna!

Ja då!! Alltid innan mens finns hopp :p
  • Jooosen

Bim-1. Den klassiska mens tyngden har ej kommit än som den brukar! Men brösten är lite mindre ömma.... lär nog bli mens imorn :(

Försöker med första barnet sen april 2017
  • Jooosen

Bim idag. Negativt test. Femte försöket första barnet åt skogen. Eftersom man inte har barn sen innan vet man ju knappt om man ens kan bli gravid :(

• Jooosen
    VäntarPåEnTrea skrev 2017-08-24 08:31:05 följande:

Sluta inte hoppas! Med första barnet blev jag gravid (utan någon stimulering) efter ett år. Hade P-piller innan och tror att det var de som ställde till det, för andra gången gick det så mycket snabbare.

Å tack. Har oxå ätit p piller länge men slutade för ett år sen.. bara att köra vidare
  • Jooosen
    Ulrika34 skrev 2017-08-24 10:29:27 följande:

Jag är i chock!!!!!!! Försök nr 7 och bim om 6 dagar!

Oj om sex dagar!! Syns ändå rätt bra! Grattis :D
  • Jooosen

Mensen kom nu lika punktligt som vanligt :(

• Jooosen
    Sere skrev 2017-08-25 07:21:24 följande:

Yes or no?? Har BIM imorgon lördag.

Verkar som akupunktur hjälpte för dig?? Hur många gånger gick ni? Grattis!!
Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017