• Jooosen

För oss med bim AUGUSTI 2017

Micec skrev 2017-08-07 19:44:06 följande:

Hej! Hoppar också in här :) Hade en ofostrig graviditet som upptäcktes utan förvarning på Ul vecka 13 i juni :( har varit jobbigt, Men bara att blicka framåt nu!!!

Har haft första mensen efter missfallet och nu i dagarna ska jag ha ägglossning, stickorna har börjat stegra :D så äntligen är allt i sin ordning igen. Nästa Bim för mig är 24 augusti! Nu är det bara för mig att mysa på!! Lycka till allihopa nu , denna månaden får vi plus !!! <3 Kul att följas åt!

Oxå Bim 24 aug! Borde ha äl på typ torsdag! Så nu ska ja försöka få killen i säng :)
  • Jooosen
    Elliot1 skrev 2017-08-08 15:35:13 följande:

Nu kom bekräftelsen på det suuuuupersvaga streck jag fick igår!! :D Är typ mållös.

Gratttis! Hit många försök tog det?
  • Jooosen
    Elliot1 skrev 2017-08-08 16:18:53 följande:

Tack så mycket!! :)

Jag slutade med minipiller vid årskiftet 2016/2017 men var sjukt oregelbunden ända fram till April. Första månaderna låg vi bara och hade ingen förväntningar, sen försökte jag känna när jag hade ÄL och ligga lite extra de dagarna. Denna gång var första gången jag använde mig av en app vi pratade öppet om "nu är mina fertila dagar" och hade sex varje dag i en vecka (semester).. Och då funkade det!!

Åå vad underbart!! Jag har äl i dagarna så ska verlfien försöka få till det många ggr!!
  • Jooosen

Är på cd 15. Tror kanske inte ägget släppt än. Nästan Pos på ena testet. Sex dag 10,14 och 15. Borde kanske ha sex imorn med?? Synd att min kille verkar vara lite trött :p. Det kanske räcker.

• Jooosen
    Mudcakemonster skrev 2017-08-11 13:41:25 följande:

Andra försöket med äl test här, håller på att bli galen. När har jag ägglossning om det ser ut såhär och inte blir lika starkt streck som kontrollstrecket? Någon som är expert? :) hihi

Det svaga är från igår, mittersta i morse och det andra starkare tog jag nyss på eftermiddagen.

Ser ut som att ägget typ släpper imorn eller övermorn!
  • Jooosen
    Mudcakemonster skrev 2017-08-11 13:51:39 följande:

Tack för svar! Jihuu, så det gäller att mysa nu innan? Eller när är det bäst?

Ja gört!! Det gjorde jag denna gång. Kände värk idag men sex senast igårmorse. Skulle vilja få till idag men blir svårt :/
  • Jooosen
    Mudcakemonster skrev 2017-08-11 17:50:12 följande:

Ajdå, hoppas värken släpper. Är det äl värk?

Ja det känns Verkigen så!! Så sex igår och i förrgår... hoppas på det bästa. För imorn e der nog redan för sent :/
  • Jooosen

En fråga: vissa cykel får jag skitont i bröstvårtorna efter ja känt min äl och sedan några dagar efter. Vissa Cykler typ inget alls! . vad beror det på tro?

• Jooosen
    5467 skrev 2017-08-13 09:59:23 följande:

Hej hej! Jag rullar tummarna fram till bim den 24e. Vilka fler väntar?

Oxå Bim 24!! Lyckades ni prick äl tro?
  • Jooosen
    5467 skrev 2017-08-13 10:45:48 följande:

Jag hoppas det! Positivt ältest igår och negativt idag. Ni då?

Pos äl test i torsdags och äl värk fredags. Sex ons och Tors.... hoppas nuuuu!!
Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017