För oss med bim AUGUSTI 2017
Mensen kommer idag! Fan. 4e försöket till barn nr 1 åt skogen :(. Blir att satsa på försök Nr 5. Äl 11-12 aug, bim 25 aug.
Mensen kommer idag! Fan. 4e försöket till barn nr 1 åt skogen :(. Blir att satsa på försök Nr 5. Äl 11-12 aug, bim 25 aug.
Usch va tråkigt :( .. jag har Äl isch den 4-5 enligt appen ... håller tummarna att de går bättre för dig nästa försök :)
Vad är det för känslighet på testet? 10 eller 25?
10 :)
Vad tror ni? Spökstreck eller gravid?
Kan inte fatta det!!!!!!!! Hur sjutton ska jag kunna hålla mig från att berätta för min sambo? Han är iväg några dagar och jag vill inte berätta det på telefon eller sms! Ahhh flera dagar kvar tills vi ses. men jag vill så gärna överraska honom öga mot öga. Är det dumt av mig att hålla inne på det några dagar till? :D hoppas nu att allt går vägen bara... nu börjar en ny sorts oro. Tack för all pepp och för att ni fick mig att våga testa med digitalt :)
Tack finis! Första försöket, tursamt nog.
I KNOW, alltså jag var extremt ödmjuk inför det här då jag aldrig någonsin har tagit för givet att kunna bli gravid. Det känns helt otroligt. Vilket försök är du på? Din tur kommer!!
Ja första :) Vet inte om man kan ge några tips då det väl är individuellt för alla och det var första gången vi försökte. Men vi hade sex första dagen jag fick ÄL-sekret och sen dagen efter och dagen efter igen, alltså tre dagar i rad. Enligt min mens-app hade jag ÄL den tredje dagen men det är ju omöjligt att fastställa datum för ägglossning har jag läst. Jag sa t.om. till killen att det kändes som för lite sex, vi borde ha fortsatt hela veckan men han orkade inte mer hahah. Så jag trodde det var kört just därför. Tänkte man skulle fortsätta även dagarna efter ÄL men tydlign inte. Hur brukar ni ligga vid dagarna för ÄL (om man får fråga)?
Då har ni nog mkt större chanser nu när ni bor ihop, vad skönt! Kommer säkert bli enklare att få till det då :) självklart kan de lätt få prestationsångest eller bara helt enkelt inte alls vilja ligga då det såklart inte är så kul på beställning. Men som du säger bättre det än att man missar egentligen... Ja men då har ni några fler dagar på er att få till det innan ÄL, det bådar gott! Lycka till :)