För oss med bim AUGUSTI 2017
Skriver gärna in dig:D
Vilket försök är ni på? Har du några barn sen innan?
Välkommen!
Skriver gärna in dig:D
Vilket försök är ni på? Har du några barn sen innan?
Välkommen!
Fick inga utslag förra månaden, men nu jäklar! Ser dock ut som att dagens är lika stark som igår, hade hoppats på att den skulle vara väck idag, vad händer efter ägglossning, sjunker den gradvis eller försvinner helt? Hade varit skoj att veta precis när ägglossning varit, för sambon har tackat för sig nu, 6dagar i rad fick jag mysa (sista sent igår innan vi la oss), nu räcker det några dagar tyckte han! Vet att dem kan leva kvar där inne, men man vill ju helst pricka precis för att maximera chanserna!
Bäst ska de stå ovan
Bim idag inorgon eller något har lite svår cykel ibland men börjat må lite illa...kanske inbillning men vågar inte testa än. Jobbigare med neg gravtest än att mensen kommer.
Någon som fått positivt gravtest i gruppen? Jag har bim imorgon ungefär. Torkar mig hela tiden för att se om det kommit blod....
Grattis till er två med pos test hoppas ni inte får fler MF nu! Det är många moment där man oroar sig som ev gravid eller gravid...
Då kom tant röd tyvärr...
Vad trist.. Men vi får hålla tummarna att det går bättre nästa månad!
Har/haft ÄL idag, så jag får vänta i 2 veckor nu tills BIM. Så nu försöker jag fördriva tiden tills dess, känns som en evighet
Att precis ha fått mens och vänta in äl och nästa bim... det är jobbigt. Varför blir man så fixerad vid att bli gravid när man bestämt sig för att försöka? Tänker på de ofta och på hur lång tid de ska ta och man kan få missfall med mera. Alla vi känner blir gravida på första försöket så då tror man att det ska gå så lätt så.