För oss med bim AUGUSTI 2017
Hej vad roligt att hitta denna tråd. Jag har ett barn sedan innan och vi vill gärna skaffa syskon. Gjort försök 1 denna månad och har bim runt 3/8.
Kul följas åt! :)
Hej vad roligt att hitta denna tråd. Jag har ett barn sedan innan och vi vill gärna skaffa syskon. Gjort försök 1 denna månad och har bim runt 3/8.
Kul följas åt! :)
Lägg till mig med om någon kan jag klarar inte från denna mobil :(
Om jag får positivit ÄL-test på morgonen, och det är negativt på kvällen,
så betyder det väl inte att man missat ägglossningen?
Här har vi en bild på ett klassiskt spök-streck eller ett väääääääldigt tidigt +, fick detta svaga + idag på äl + 6, har en massa test hemma så jag slösade en idag. Fick ett lika svagt + i mars i början som blev starkare men som resulterade i ett missfall i vecka 5. Sprider lite info
äsch det ser ju hel blankt ut på bilden, däremot så visade jag min bästa vän testen och hon uttryckte sig att det vore en skam på torra land om spökstreck va så tydliga.
Om det är ett cb early är strecket lodrätt,
Första försöket denna månad och har bim runt 1/8. Bara känner efter och vill verkligen inte mensen ska komma. Ni vet hur de är tjejer... dagarna går så långsamt... :(
Precis. Vänta på äl vänta på bim osv och man vet inte om eller när man kan bli gravid. Men det är samma för alla iallafall men man blir lätt avis på alla gravida och att de verkat så lätt. Suck :)
Superlångsamt. BIM 3/8, oklart när (och om) jag hade äl. Känner inga andra symtom än mina vanliga PMS-symtom. Så himla lurigt/irriterande att jag blir illamående under PMS ????
Ngn som kan skriva in min bim 1-2/8? Tack:)