Bf mars 2018 följas åt?
Vändningsförsök för mig i morgon, vecka 36+0 då. Någon med erfarenheter att dela med sig?
Vändningsförsök för mig i morgon, vecka 36+0 då. Någon med erfarenheter att dela med sig?
Uppdatering från mig :) Vi var iväg för att kontrollera sätet hos bebisen, och yes han sitter fortfarande upp. Är i v 39. Dom frågade om vi tänkt på att föda i säte eller hellre snitt, och vi valde snitt. Helt ok enligt dom! De skulle ringa upp mig under veckan med en tid. Känns så sjukt!! Snart är han här.. :)
Hemma från ?vändningsförsöket?, som bara blev ett ultraljud! Bebis hade nämligen vänt sig själv i natt! TJOHO!!
Var ju på mvc igår där två barnmorskor bekräftade att den låg i säte. Men vaknade i natt av att jag hade jätteont på ena sidan, så det måste ju varit pga bebis som bökat runt i magen? För under dagen har jag då inte kännt något speciellt i alla fall. Så det känns som en enorm lättnad nu!
Idag kom vår lille son till världen, kejsarsnitt. Allt har gått bra, och han är helt perfekt! Jag är uppe på benen och känner mig ganska bra nu efter op :)
Välkommen Julians lillasyster Ingrid såå efterlängtad 51 Cm 3730 gram
27 feb 22:39
När har era bebisar fixerat sig? Är i v 37+1 och bebis har inte sjunkit ner än. Men den vände sig för knappt en vecka sedan och det var ju rätt sent, skulle ju precis på vändningsförsök. Och jag har knappt känt av en endaste liten sammandragning, än mindre någon förvärk, så känner på mig att det i alla fall inte blir någon bebis före bf i den här snigelfarten... ;)
Hej alla. Hur går de? Jag har såååå ont mellan benen. Sådant tryck + förvärkar. Kan ej sova... Vecka 40 på lördag. Första barnet så vet ej vad detta kan betyda... Någon?
Och själv önskar jag att jag hade minsta lilla tecken på att något var på gång, vill också känna det där trycket nedåt och förvärkar.. Känns som att jag mår alldeles för bra för att bebis ska komma inom den närmsta tiden..