Bf mars 2018 följas åt?
Och själv önskar jag att jag hade minsta lilla tecken på att något var på gång, vill också känna det där trycket nedåt och förvärkar.. Känns som att jag mår alldeles för bra för att bebis ska komma inom den närmsta tiden..
Och själv önskar jag att jag hade minsta lilla tecken på att något var på gång, vill också känna det där trycket nedåt och förvärkar.. Känns som att jag mår alldeles för bra för att bebis ska komma inom den närmsta tiden..
Ja jag får hoppas du har rätt Sofiakarin. För jag känner då verkligen ingenting, kan nästan glömma bort att jag är gravid tills magen plötsligt är i vägen eller när bebis börjar sparka haha. En vecka till bf och bebis är inte ens fixerad än.
Hur mår ni? Jag mår såååå konstigt.. Mår illa. Igår var jag på toa säkert 4 ggr (sorry för info) var inte dålig i magen men lixom... Magen tömde ordentligt..
Idag på morgonen var jag också.. O kom återigen ordentligt. Jag är så trött idag så jag bara ligger här o orkar knappt titta på tv. Ingen aptit... Mår illa. Halsbränna som jag inte haft på veckor. O känner mig typ sjuk.. Orkar inte ens duscha.
Undra vad detta betyder. Min mamma tror att de är på g.. Men jag orkar inte spekulera.
Jag är inte heller på topp, fick ögonflimmer igår och blev jätte yr och sen världens migränanfall... har fortfarande ont i huvudet idag och känner mig överkörd.. va så nära att ringa förlossningen och rådfråga igår då en kompis till mig fick precis samma migrän och det visade sig vara svår havandeskapsförgiftning men jag har en blodtrycksmätare hemma och prövade igår och blodtrycket va bra så jag tror nog det ska vara lugnt men börjar vara sååå less nu speciellt när man inte alls får må bra :(
Nu vågar jag nog hoppas!!!
BF+12 och oregelbundna starka värkar sen i natt. Nu blödning vid toabesök. Håll tummarna!!!
Oh jag spydde nyss... Fy
Nej va jobbigt :( hoppas du blir piggare!
Jag hade rätt!
Kl 20:30 var vi på förlossningen igår och 22:33 hade vi vårt mirakel i vår famn!
Snabb och smärtsam förlossning när det aktiva skedet satte in men oj va värt varenda värk!
Lustgasen blev min enda smärtstillande vän
Nu njuter vi på BB!
Lycka till alla, stor kram!
Själv ligger jag nu med värkar sen 02 inatt, så snart verkar det vara min tur också!:) slemproppen gick vid 4 imorse och värkarna är rätt så täta men inte regelbundna :) förhoppningsvis så har jag en liten bebis då jag uppdaterar nästa gång![/quote]
Åh du med! Guh va spännande. Uppdatera oss! <3
21.32 ikväll kom våran lilla pojke ut med hjälp av sugklocka då jag fick värksvaghet när det va dags att krysta, det smärtsammaste jag gjort i hela mitt liv men det finaste 3390g jag nångonsin sett kom utav det<3
Nu myser vi på BB och längtar redan tills vi få åka hem och börja bebislivet på riktigt:)
Lycka till nu alla som väntar! Ni har nått fantastiskt framför er!:)