Bf mars 2018 följas åt?
Blir också gärna med här och på Facebook! Väntar vårt fjärde barn runt 16/3????
Blir också gärna med här och på Facebook! Väntar vårt fjärde barn runt 16/3????
Blir en Massa frågetecken när jag egentligen skickade emojis. :) Vill gärna gå med gruppen på Facebook och jag heter Emma Helgesson
Jag har sån ångest. Min sambo tjänar runt 177 tkr/ år, jag 265tkr/år. Men jag har pluggat i 3 år, använde alla mina sparpengar och fick istället ett lån 107 tkr. Vi vill köpa hus... men hur vi har ju inga pengar och mindre när jag går på mammaledighet... Ja, min sambo söker heltidsjobb, men det är inte så lätt... Jag har inte berättat för mamma heller att vi väntar barn. Va fan har jag gjort?! Just nu ångrar jag nästan att vi väntar barn :(
Orolig att det ska bli tidigt mf då vi haft kemiska sista månaden innan denna..Dock vände det på dag 11 efter äl och grav test var aldrig lika starkt.som.nu. så jag hoppas och tror det kommer gå bra nu..Åtminstone ett tag till.
Tycker ni denna styrka på streck ser bra ut ?
Äl + 12
Så himla kul att det är så många plus Grattis till er alla! Det blev en mycket mer aktiv tråd ån jag trodde, jättekul! Hinner ju knappt läsa allt Hahaha
Hoppas ni kan njuta av graviditeten!
FrökenNypon, 33 år, BF 1/3 med tredje barnet
efterfest, 25 år, BF 1/3 med första barnet
Pugsnotdrugs, 30 år, BF 1/3 med första barnet
Zaxika, 30 år, BF 1/3 med första barnet
Lykkeliv, 38 år, BF 1/3 med fjärde barnet
Alexy, 29 år, BF 2/3 med tredje barnet
BeatriceS, 23 år BF 3/3 med första barnet
KarinIngrid, 38 år, BF 3/3 med andra barnet
Sivans, 30 år, BF 3/3 med tredje barnet
Gluttan1981, 36 år, BF 4/3 med andra barnet
Jamka, 40 år, BF 5/3 med andra barnet
Baraemma, 33 år, BF 6/3 med första barnet
Svartafåret, 32 år, BF 7/3 med tredje barnet
Semlan475, 27 år, BF 8/3 med första barnet
Linkaa, 25 år, BF 8/3 med första barnet
Sara2017, 27 år, BF 9/3 med första barnet
Isvattenis , 27 år BF 9-12/3 andra barnet
Millagrstrom , 29 år ,BF 12/3 med andra barnet
Rumpeflin, 24 år, BF 12/3 med tredje barnet
Gbs, 34år, BF 13/3 med andra barnet
Jess06, 25 år, BF 14/3 med nr 2
Miiero, 37 år, BF 15/3 med femte barnet
Evhb17, 32 år, BF 15/3 Med nr 3
Skrutt 83, 34 år, BF 18/3 med tredje barnet
Cocosboll, 28 år, bf 19/3 första barnet
LP0, 27 år, bf 23/3 första barnet
Larssonc, 27 år, bf 24/3 med första barnet
Glömde tillägga att jag vill va med i gruppen på fb :)
Hoppar in här! Är 34 år och gravid med fjärde barnet. Har tre tjejer sedan innan och väntar nu min och sambons gemensamma barn. Om jag räknat rätt så har jag bf 18 mars.
Jaha! Vad kul med någon som är i samma situation som jag. Grattis till dig också!
Lägg gärna till mig i fb-gruppen. Heter Rebecca Bergstrand.
Hej allihopa!
Jag tänker mig att jag startar upp en hemlig fb-grupp till sen, om intresset är stort. Så behöver ingen känna sig stressad nu. Sen om den blir begränsad i antal eller om det blir utan maxantal vet jag inte.
Eller så kanske det finns någon annan här som känner för att starta en grupp till? Man kan ju vara med i båda om man känner för det
En tanke....